تکنولوژی

شماتیک لو رفته از آیفون 2018

چند روز پیش شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه آیفون سال 2018 اپل به سه دوربین در پشت مجهز است و حالا این موضوع یک قدم به واقعیت نزدیک‌تر می‌شود. امروز تصویر شماتیک این موبایل لو رفته است که نشان می‌دهد به دوربین سه‌گانه مجهز شده و انتظار می‌رود کیفیت بسیار خوبی داشته باشد و اپل قصد دارد با هوآوی پی 20 پرو رقابت کند که در حال حاضر با کیفیت‌ترین دوربین در موبایل را به خود اختصاص داده است.

پیش‌بینی می‌شود آیفون سال 2018 اپل صفحه نمایشی 6.5 اینچی داشته باشد و اپل این صفحه نمایش را در ابعاد 6.18 در 3.03 اینچ جای دهد که همچنان از اندازه آیفون 8 پلاس با صفحه نمایش 5.5 اینچ کوچکتر است. ظاهرا اپل قرار است علاوه‌بر این محصول یک موبایل ارزان‌تر هم معرفی کند که صفحه نمایشی 6.1 اینچی داشته باشد که حدس‌ می‌زنیم این موبایل با نام آیفون 9 روانه بازار شود.

بر اساس شایعات منتشر شده موبایل ارزان‌تر فقط یک لنز دوربین در پشت دارد و احتمالا اختلاف قیمت قابل توجهی با پرچمدار اپل خواهد داشت. این لو رفتن‌ها هم مدتی است که طبیعی شده و با اینکه هنوز ماه‌ها تا معرفی آیفون زمان باقی مانده اما شاهد لو رفتن جزئیات این دستگاه‌ها هستیم. در کنفرانس سال گذشته هم همه محصولاتی که معرفی شد با همه جزئیات از هفته‌ها قبل مشخص بود. حالا باید منتظر اطلاعات بیشتری از محصولات امسال اپل باشیم.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا