تکنولوژی

بازی Battlefront II و آپدیت‌های جدید

امروز در جریان کنفرانس E3، شرکت Dice از آپدیت‌های جدیدی برای بازی محبوب جنگ ستارگان نسخه Battlefront II رونمایی کرد. از این به بعد کاربران قادر خواهند بود در دوره نبرد کلون‌ها هم به بازی بپردازند و قرار است چندین کاراکتر جدید را هم وارد بازی شوند که Anakin Skywlaker، Count Dooku، General Grievous و Wan Kenobi از جمله این کاراکترهای تازه وارد محسوب می‌شوند. هنوز تاریخ دقیقی برای این آپدیت‌ها اعلام نشده است.

با اینکه بازی Battlefront II تا الان امکان بازی کردن به عنوان نیروی کلون را داده بود، اما نسخه جدید بیشتر روی آخرین نسخه‌های فیلم جنگ ستارگان یعنی The Force Awakens و Rogue One تمرکز کرده است. این اولین باری خواهد بود که کاربران می‌توانند به عنوان کاراکترهای سری جدید این فیلم نقش ایفا کرده و یا سیاره «جئونوسیس» را ملاقات کنند. «دنیس برنوال» مدیر طراحی این بازی گفته که نسخه جدید شامل بزرگترین مرحله‌ای که تا بحال برای این بازی ساخته شده نیز خواهد بود.

علاوه بر Battlefront II، سازنده بازی Titanfall هم از بازی جنگ ستارگان خود رونمایی کرد که قرار از سال آینده وارد بازار شود. نام این نسخه Jedi: Fallen Order خواهد بود.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا