بازیتکنولوژی

بازی‌های بزرگ نمایشگاه 2018 E3

به تاریخ برگزاری ) E3 2018نمایشگاه سرگرمی‌های الکترونیکی) نزدیک می‌شویم که در آن صاحبان پلت فرم‌ها، برنامه نویسان و توسعه دهندگان دنیای سرگرمی‌های الکترونیکی، محصولات آینده خود را معرفی می‌کنند. ناینتندو یکی  از شرکت‌های بزرگ امسال است که سابقه خوبی در زمینه تولید بازی‌های هیجان‌انگیز دارد و قرار است امسال نیز با دست پر به این نمایشگاه بیاید. حتی مایکروسافت که اخیرا کم کار شده بود نیز قرار است خبرهای زیادی در این نمایشگاه اعلام کند. در ادامه به 6 بازی برتر که قرار است امسال به این نمایشگاه در لس آنجلس بیایند، نگاهی می‌اندازیم.

بازی هایی که اینجا به آنها اشاره خواهیم کرد، حضورشان در E3 امسال تایید شده است . در این نمایشگاه، سورپرایزهای دیگری نیز وجود خواهند داشت که اطلاعاتی از آنها تا پیش از این لو رفته اما ما در این گزارش به آنها اشاره‌ای نخواهیم کرد. بازم به ذکر است، بازی‌هایی که به آنها اشاره خواهیم کرد، لزوما بعد از عرضه موفق‌ترین بازی یا محبوب‌ترین بازی نخواهند بود. این گیم‌ها، تنها بازی‌هایی هستند که احتمال می‌رود در کنفرانس پیش رو سر و صدا به پا کرده و با استقبال روبه رو شوند.

Smash Bros:

این بازی قرار است پاییز امسال روی کنسول Switch ناینتندو عرضه شود و در نمایشگاه E3 هم حضور خواهد داشت. اطلاعات زیادی از این بازی در دست نیست و تنها می‌دانیم ولی نسخه‌های قبلی ای بازی در پلت فرم نایتندو با استقبال خوبی روبرو شده بود. این بازی محیط رقابتی دارد که در دیگر بازی‌های مشهور نایتندو، شاهد آن نبودیم.

Last of Us Part 2:

بسیاری از کاربران معتقد بودند که برای بازی Last of Us نباید قسمت دومی تولید شود اما شرکت سازنده ظاهرا عقیده دیگری داشته است. Last of Us یک بازی با فضای سنگین و آخر الزمانی است که از شرکت Naughty Dog، سازنده بازی Uncharted تولید شده است. منتظریم تا در نمایشگاه E3 قسمت‌هایی از این بازی را ببینیم. تاریخ عرضه این نسخه هم احتمالا در این نمایشگاه مشخص خواهد شد. البته بسیاری بعید می‌دانند که این بازی در سال 2018 عرضه شود ولی اگر این اتفاق بیفتد، رقیبی برای بازی God of War سونی به میدان می‌آید.

Assassin’s Creed: Odyssey:

نسخه قبلی بازی Assassin’s Creed که سال پیش معرفی شد، حال و هوا و فضای مصر باستان را داشت که تا حدودی نسبت به نسخه قبل خشونت کمتری داشت. اما ظاهرا دوباره این بازی قرار است فضای خشن و خون آلود خود را بازیابد.  نسخه امسال احتمالا قرار است به فضای روم باستان برود و Odyssey نام دارد.

Fallout 76:

شرکت Bethesda  چندی پیش تیزر این بازی را منتشر کرد ولی هنوز کسی نمی‌داند که Fallout 76 دقیقا چه نوع بازی است. ظاهر این بازی شباهت‌هایی با نسخه‌های قبلی سری بازی های Fallout دارد که قبلا دیده‌ایم اما طبق شایعات، در این نسخه قابلیت‌های جدید شاهد خواهیم بود که قبلا وجود نداشته است.

Fortnite: Battle Royale:

Fortnite فعلا هیچ اخبار جدیدی از برنامه‌اش در E3 اعلام نکرده ولی پیش بینی می‌شود که نسخه اندرویدی جدیدی عرضه کند و یا اینکه برای عرضه در پلت فرم سوئیچ پیش رود. این بازی، نمایشگاه E3 را چندان جدی نمی‌گیرد. طبق تحلیل اخیر یکی از شبکه‌های اجتماعی، این بازی یکی از محبوب ترین بازی‌های دنیا بوده است و این روزها، حرف Fortnite بیشتر از نمایشگاه E3 بر سر زبان مردم است.

The Division 2:

شرکت Ubisoft، نسخه قبلی این بازی را با حال و هوای آخر الزمانی و جنگی، بسیار هیجان انگیز طراحی کرده است و نسخه جدید این بازی یکی از بزرگ ترین گیم‌‌هاییست که این شرکت برای معرفی در نمایشگاه E3 در نظر گرفته است. درباره این نسخه جدید اطلاعات زیادی در دست نداریم و فقط می‌دانیم که ماه مارس 2019 عرضه خواهد شد. شرکت سازنده قول داده که این نسخه هیجان انگیز‌تر و با پایان جالب‌تری عرضه شود.

منبع : آی تی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا