تکنولوژی

جک هدفون آهنربایی برای اسشنال فون معرفی شد

گوشی پر سر و صدای «اسنشال فون» (Essential Phone)  قرار است به زودی به یک دیوایس جانبی جدید مجهز شود. این گوشی از سپتامبر سال گذشته که معرفی شد، هیچ ماژول جدیدی برایش معرفی نشده بود. اما اینبار قرار است دانگل جک 3.5 میلی‌متری هدفون برای این گوشی عرضه شود و شرکت اسنشال اعلام کرده که از سپتامبر سال گذشته کار بر روی این دانگل را آغاز کرده است.

این دانگل جدید که «Audio Adapter HD» نام دارد، محصول تمرکز شرکت اسنشال در بخش موسیقی محسوب می‌شود که این شرکت امروز درباره آن صحبت کرد. این دانگل قرار است نقش جک 3.5 میلی‌متری هدفون را که بر روی گوشی وجود ندارد ایفا کند. با وجود این ماژول کاربران از این بعد می‌توانند در حالی که موزیک گوش می‌دهند گوشی‌ خود را هم شارژ کنند.

مرتبط : سرمایه‌گذاری آمازون در استارت‌آپ اسنشال

این دانگل آهنربایی یک ویژگی بسیار کاربردی برای گوشی اسنشال فون محسوب می‌شود و به استثنای دانگل لنز 360 دوربین که سال گذشته به همراه گوشی معرفی شد، این جک هدفون اولین وسیله جانبی است که شرکت اسنشال رسما برای گوشی خود معرفی می‌کند. ضمنا استند شارژری که به همراه لنز 360 درجه معرفی شده بود تا به امروز به بازار عرضه نشده و حتی تاریخ خاصی برای عرضه آن هم اعلام نشده است.

شرکت اسنشال هنوز قیمت این دانگل را اعلام نکرده و تنها به اینکه قرار است تابستان امسال معرفی شود بسنده کرده است. بعید به نظر می‌رسد شرکت فعلا بخواهد سخت‌افزار جدیدی را معرفی کند چراکه ماه گذشته شایعاتی درباره لغو معرفی پرچمدار جدید این شرکت و حتی تصمیم مدیران برای فروش این کمپانی شنیده شد.

منبع : آی‌تی‌ایران

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا