تکنولوژی

با «موتو زد 3 پلی» آشنا شویم

اسمارت‌فون «موتو زد 3 پلی» (Moto Z3 Play) شرکت موتورولا قرار است تابستان امسال به همراه 14 موتو ماد (Moto Mods) روانه بازار شود. نمایشگر 6 اینچی این گوشی در مقایسه با موتو زد2 سال گذشته نیم اینج افزایش پیدا کرده است.

این گوشی بدنه‌ای نسبتا باریک و البته براق دارد و نسبت نمایشگر به بدنه 18:9 آن باعث شده در دست گرفتن گوشی بدون دردسر باشد. حاشیه‌ اطراف نمایشگر در این گوشی کاهش پیدا کرده‌ و حتی سنسور اثر انگشت در این اسمارت‌فون دبه پشت گوشی انتقال داده شده و این مسئله باعث افزایش فضا در قسمت جلویی گوشی شده است.

در قسمت پشتی موتو زد 3 پلی، یک سری پین وجود دارد که در اصل برای اتصال به مادهای آهنربایی که موتورولا تولید می‌کند طراحی شده‌اند. ماژول‌هایی که موتورلا برای این گوشی طراحی کرده در یک چشم به هم زدن به پشت گوشی متصل می‌شوند و این ویژگی به لطف به‌کارگیری آهنربای داخلی در درون مادها است. البته این ویژگی در تمامی مدل‌های موتو زد دیده می‌شود.

موتو زد 3 پلی در قسمت پشتی به دو لنز 12 و 5 مگاپیکسلی برای عسکبرداری و فیلمبرداری طراحی شده است. این دو لنز به منظوری همخوانی بیشتر با مادهایی که به پشت دستگاه متصل می‌شوند، از بدنه دستگاه بیرون زده‌اند. ضمنا این دروبین 2 گانه ویژگی‌هایی فراتر از حالت پرتره را به شما ارائه می‌دهد. حالت‌های سینماگراف، فیلتر چهره، یوتیوب لایو، Spot Color، حالت منظره و تشخیص اشیاء برخی از ویژگی‌های قابل توجه این دوربین محسوب می‌شوند. ضمنا دوربین‌های جلو و عقب این گوشی قادرند افکت‌های پرتره را برای کاربران فراهم کنند.

مرتبط : 

تبدیل موتو زد به چاپگر

منبع : cnet

نوشته های مشابه

‫1,639 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا