تکنولوژی

موافقت اپل با به روزشدن اپلیکیشن تلگرام

پس از آنکه روز گذشته پاول دوروف در یک توییت نسبت به اجازه ندادن اپل برای به روزرسانی تلگرام انتقاد کرد اپل اجازه داد تا این پیام رسان اپلیکیشن خود را به روز کند. 

به رغم درخواست مقامات روسی اپل اپلیکیشن تلگرام را از اپ‌استور حذف نکرده بود. گفته شده روس‌ها دیروز طی نامه‌ای رسما از اپل خواسته‌آند که این اپلیکیشن طی یک ماه از اپ استور حذف شود در غیر این صورت مجازات‌هایی در انتظار اپل خواهد بود. 

اپل در عین حال در این مدت اجازه به روزرسانی به تلگرام را نه فقط در اپ استور روسیه  حتی در سطح جهان نمی‌داد که همین باعث انتقاد پاول دوروف از اپل و جانبداری این شرکت از روس‌ها متهم کرده بود اما حالا در کمتر از یک روز پاول دوروف در توییتر از اپل و تیم کوک برای اجازه دادن به به این شرکت برای به روز کردن این اپلیکیشن تشکر کرده است. 

دوروف انتقاد کرده بود که اجازه ندادن به این شرکت برای به روزرسانی تلگرام باعث شده آنها نتوانند قوانین جدید حفظ حریم خصوصی اروپا GDPR را رعایت کنند. 

فعلا تلگرام موفق شده اجازه پیدا کند اپلیکیشن‌اش را در اپ استور حفظ کند اما مشخص است که برخورد روس‌ها با تلگرام که حالا دامن اپل را هم گرفته ادامه دار است. 

 

منبع : The Vege

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا