تکنولوژی

تازه‌های نوکیا فردا معرفی می‌شوند

نوکیا رسما اعلام کرده که قرار است روز سه شنبه  هشتم خرداد، ساعت 7.40 به وقت مسکو مراسمی برگزار کند اما در این مراسم قرار است چه اتفاقی بیفتد؟

 تا کنون درباره نوکیا، هشتک #chargedup  در فضای مجازی داغ شده و  Juho Sarvikas یکی از مسئولین HMD Global – شرکت مافوق نوکیا نیز اعلام کرده که تغییرات جدیدی برای این شرکت در راه است.

مثلا شاید یک گوشی هوشمند جدید؟ این مورد البته بعید است. یا شاید پوشش نقاط بیشتری توسط محصولات نوکیا؟ ممکن است. شاید هم قرار است پکیج شارژر جدیدی از طرف این شرکت معرفی شود؟ این مورد با هشتک داغ شده #chargedup  نیز همخوانی دارد. در هر صورت فعلا سرنخ خاصی در این مورد نداریم.

احتمالا، گوشی نوکیا 9 را هم طی این مراسم خواهیم دید اما طبق بیشتر شایعاتی که تاکنون درباره نوکیا وجود داشته، احتمالا با مدل بعدی گوشی هوشمند این شرکت، اواخر سال جاری آشنا خواهیم شد. نوکیا به همین تازگی گوشی  Nokia 8 Sirocco را عرضه کرده و بعید است که بخواهد به این زودی مدل جدیدی معرفی کند.

علاوه بر این، بیشتر مدل‌های موفق قدیمی شرکت نوکیا، همگی دوباره طی ماه‌های اخیر دوباره به صورت نسخه‌های به روز رسانی شده‌تر، معرفی شدند و به همین دلیل احتمال می‌رود که این بار گوشی جدیدی معرفی نشود و احتمالا باید منتظر یک دستگاه جانبی برای محصولات این شرکت باشیم.

تنها چیزی که می‌دانیم این است که شرکت  HMD Global  هزینه‌ای معادل 100 میلیون دلار سرمایه گذاری کرده تا نوکیا را دوباره به جمع شرکت‌های برتر دنیای گوشی‌های هوشمند برگرداند. هر چه که باشد، در مراسم روز سه شنبه خواهیم فهمید.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا