تکنولوژی

باتری تسلا پس از 10 روز زیر آب ماندن!

احتمالا شما هم پس از اینکه به لاشه خودروهای تسلا که در تصادفات و اتفاقات آسیب دیده‌اند نگاه می‌کنید به این نتیجه می‌رسید که شاید شما هم بتوانید یکی از این خودروهای تسلا که درون آب افتاده را خودتان تعمیر کنید. مگر تعمیر این خودروها چقدر مشکل است؟!

خب ظاهرا جواب سوال بالا «خیلی خیلی مشکل» است! یکی از کانال‌های معروف یوتیوب با نام «Rich from Rich Rebuilds» تا به‌حال چند خودروی تسلا را که در سیل آسیب دیده‌اند خریداری کرده و به بررسی و دستکاری آنها پرداخته است و تجربیات جالب و البته خطرناکی را هم کسب کرده است.

در ویدیویی که در بالا مشاهده می‌کنید او باتری یکی از همین خودروهای تسلا را که به تازگی خریداری کرده برای بررسی بهتر باز می‌کند. البته این اقدام او یکی از خطرناک‌ترین، بیمارگونه‌ترین، احمقانه‌ترین و در کل بدترین راه‌های ممکن برای بررسی و مشاهده وضعیت باتری خودرو تسلا پس از گذراندن 10 روز در زیر آب است!

البته باتری تنها قسمتی از خودرو نیست که پس فرو رفتن در آب آسیب می‌بیند و دیگر قسمت‌ها و قطعات خودرو هم تا حدودی تحت تاثیر خواهند بود که از جمله این آسیب‌ها می‌توان گفت که اکثر خودروهایی که به هر دلیلی در آب غرق می‌شوند، می‌توانند میزبان بیماری‌های بیولوژیکی قارچ‌ها باشند و البته احتمال اینکه آب باعث خرابی و یا ضعف سیستم برق خودرو شود نیز وجود دارد.

توصیه می‌کنیم اکیدا کارهایی را که این شخص در ویدیوی بالا انجام می‌دهد تقلید نکنید چراکه دستکاری کردن خودروهای الکتریکی و در کل لوازم الکتریکی می‌تواند سلامتی شما را به خطر بیاندازد.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا