تکنولوژی

اطلاعات لو رفته OnePlus 6 در آستانه عرضه رسمی

درحالیکه شرکت OnePlus اخیرا اطلاعاتی جزئی در مورد گوشی هوشمند بعدی خود منتشر کرده، یک فروشگاه خرده فروش از طریق وبسایت آمازون آلمان، اقدام به انتشار عکس‌ها و اطلاعات بیشتری درباره این گوشی کرده است.

وبسایت آمازون کشور آلمان به صورت اتفاقی، عکس‌ها واطلاعات گوشی OnePluse 6 را تنها چند روز قبل از معرفی رسمی این دستگاه، لو داده است. اطلاعاتی نظیر طراحی ظاهری، قیمت و تاریخ انتشار، توسط این وبسایت منتشر شده که بعید می‌دانیم مسئولان شرکت OnePlus چندان از این اتفاق خرسند باشند.

تصاویر منتشر شده در آمازون آلمان، توسط وبسایت  WinFuture دوباره منتشر شد. بنا به گزارش‌ها رسمی، گوشی OnePluse 6 روز چهارشنبه شانزدهم ماه می عرضه می‌شود اما بنا به گزارش لو رفته در آمازون، تاریخ عرضه بیست و دوم می اعلام شده است. البته خود شرکت OnePlus قبلا اعلام کرده بود که این گوشی ممکن است برای برخی از مشتریان در تاریخ بیست و یکم می در دسترس قرار گیرد.

گزارش آمازون( که خیلی زود از سایت حذف شد) عنوان می‌کرد که گوشی OnePlus 6 با قابی در دورنگ Mirror Black  و Midnight Black عرضه می‌شود اما ما قبلا رنگ سفید این گوشی را نیز در در برخی گزارش‌ها دیده‌ایم. تصاویر منتشر شده در این گزارش نشان می‌دهد که دگمه alert slider در این مدل به سمت راست دستگاه منتقل شده و دو دوربین اصلی آن به صورت عمودی در پشت گوشی قرار دارند. همچنین سوکت هدفون نیز در عکس‌های انتشار یافته، دیده می‌شود. اطلاعاتی نظیر وجود پردازنده Snapdragon 845 و نسخه‌ای مجهز به رم ‌8 گیگابایتی رم و حافظه داخلی 256 گیگابایتی، قبلا درمورد این گوشی منتشر شده بود.

قیمت OnePluse 6 نیز  در گزارش آمازون اعلام شده است: نسخه 64 گیگابیت رم از این گوشی با قیمت 519 یورو و نسخه 128 گیگابایتی به قیمت 569 یورو در اروپا عرضه می‌شود.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا