تکنولوژی

ایلان ماسک : تونل‌های لوس آنجلس آماده است

ایلان ماسک مغز متفکر و مدیرعامل کمپانی‌های تسلا و SpaceX اخیرا کمپانی را راه‌اندازی کرد که با استفاده از دریل‌های عظیم در زیر شهر لس‌آنجلس تونل حفر می‌کند. این تونل‌ها قرار است به‌عنوان وسیله‌ای جدید برای حمل و نقل و کاهش ترافیک خسته کننده لس‌آنجلس استفاده شوند. اولین ماشین حفاری این شرکت که Gadot نام دارد، حفاری را از حدود 1 سال پیش و از پارکینگ خودرویی شرکت SpaceX که در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی لس‌آنجلس است آغاز کرد.

ماسک در یک پست اینستاگرامی مراحل پایانی حفر این تونل توسط Gadot را اعلام کرد ویدیویی هم از پیشرفت‌های این پروژه را به اشتراک گذاشت تا کاربران و علاقه‌مندان به این تونل هم در جریان پیشرفت‌های پروژه باشند.

او در این پست اعلام کرد: «در حال کسب مجوزهای پایانی از سازمان‌های رگولاتوری هستیم و تا چند ماه آینده این پروژه به بهره‌برداری و استفاده عموم خواهد رسید.»

ایلان ماسک همواره درباره ترافیک بین محل زندگی‌اش تا محل کار خود در Hawthorne شکایت کرده و همین مسئله موجب شد او به فکر تاسیس یک کمپانی پیشرفته حفاری و احداث تونل‌ برای راه اندازی سیستم حمل و نقل زیرزمینی و هایپرلوپ بیافتد.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا