تکنولوژی

آپدیت آی‌اواس 12 برای آیفون 5 اس

طبق انتظارات و آنچه که می‌توان به راحتی تشخیص داد، آیفون مدل 5 اس شرکت اپل امسال دیگر قادر به دریافت نسخه جدید آی‌اواس یعنی نسخه 12 آن نخواهد بود. سال گذشته دیدیم که اپل پشتیبانی آی‌اواس از آیفون 5 را متوقف کرد و تنها آیفون‌های تولید شده بعد از مدل آیفون 5 قادر به دریفات آی‌اواس 11 بودند. بنابراین طبق انتظار امسال هم باید شاهد ارائه نشدن آی‌اواس 12 برای آیفون 5 اس باشیم.

با این حال به‌لطف ماهیت منبع باز بودن موتور جستجوی WebKit که توسط سافاری استفاده می‌شود، توانسته‌ایم صفحه‌ای را پیدا کنیم که در آن تست آی‌اواس 12 بر روی آیفون 5اس در ژانویه امسال ذکر شده است. البته این صفحه نمی‌تواند تضمینی برای دریافت قطعی آی‌اواس 12 توسط آیفون 5 اس باشد اما با این حال همین یک خط نوشته هم می‌تواند باعث امیدواری افرادی باشد که هنوز از این مدل آیفون دوست داشتنی استفاده می‌کنند.

همانطور که می‌دانید آی‌اواس 12 قرار است در کنفرانس WWDC 2018 شرکت اپل رونمایی شود. این کنفرانس که به برنامه‌نویسان مربوط می‌شود از 4 تا 8 ژوئیه در کالیفرنیا برگزار خواهد شد. اگر شما هم صاحب آیفون 5 اس هستید بهتر است منتظر باشید و ببینید آیا اپل در این مراسم آیفون 5 اس را مورد لطف قرار می‌دهد یا خیر.

مهمترین اخبار تکنولوژی را در آی‌تی‌ایران بخوانید.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا