تکنولوژی

ولخرجی ولیعهد سعودی در سفر به سیلیکون ولی

این هفته محمد بن سلمان ولیعهد سعودی طی سفری به سیلیکون ولی دیدار با مهمترین مدیران شرکتهای تکنولوژی را در برنامه داشت حالا مشخص شده یکی از لوکس‌ترین هتل‌های سیلیکون ولی به طور کامل در اختیار گرفته و هیچ کس نتوانست طی شش روز در این هتل اقامت کند. 

هتل چهارفصل ( Fours Seasons  ) سیلیکون نولی واقع در شرق پالوآلتو برای شش روز هفته‌ای که گذشت هیچ سفری پذیرش نکرد و برای برخی از مسافران که از قبل در این هتل رزرو داشتند اتاق‌های دیگری در هتل‌های دیگر در این منطقه  رزرو شد. 

به گفته یکی از کارکنان این هتل به  مسافرانی که به هتلهای دیگر انتقال داده شده‌اند گفته شده که اتاق آ‌ن‌ها برای اقامت یک هیات بلندمرتبه VIP اختصاص پیدا کرده است. روابط عمومی در پاسخ به پرسش خبرنگار Recode گفته است که این هتل نام میهمانان خود را فاش نمی‌کند سفارت عربستان نیز حاضر به تایید این خبر نشده است. اما این اقدام هتل با سفر ولیعهد سعودی به سیلیکون ولی صورت گرفته و نشان میدهد که وی در این هتل اقامت کرده است.

ولیعهد سعودی در جریان سفری بی سابقه به سیلیکون ولی با مدیران بسیاری از شرکتهای تکنولوژی از جمله تیم کوک مدیرعامل اپل، مدیران ارشد گوگل و شرکتهای سرمایه‌گذاری جسورانه ، بیل گیتس، جف بزوس و … دیدار کرده است. 

هیات سعودی یک هفته قبل نیز هتل پلازا در نیویورک را به همین شکل به طور کامل در اختیار گرفتند جایی توافقی بین شرکت SoftBank برای سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد دلاری  در زمینه پنل‌های خورشیدی در داخل عربستان به امضا رسید.   

منبع: Recode

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا