تکنولوژی

پهپادها، مدل دولچه گابانا شند

با کاربرد جدیدی از پهپادها آشنا شوید.

روز یک شنبه هنگام نمایش برند دولچه اند گابانا که در هفته فشن میلان برگزار می‌شد، مدل‌ها انسان این برند به روی سکو نیامدند و در عوض این پهپادها بودند که همراه با کیف‌های دستی پاییز 2018 این مارک، به روی صحنه به پرواز در آمدند.

شرکت دولچه اند گابانا همیشه به دلیل عرضه محصولات فشن با طراحی‌های لوکس، معروف بوده است و طی چند فصل اخیر این نمایش فشن، یکی از برترین برندهایی بوده است که به روی سکو حاضر می‌شده است. امسال نیز این شرکت روش جدید و متفاوتی برای عرضه محصولات خود انتخاب کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

قبل از شروع این بخش از نمایش، از 600 نفر تماشاچی حاضر در سالن نمایش خواسته شد تا وای فای ( و همینطور هات اسپات) گوشی‌های خود را خاموش کنند. از آنجاییکه بیشتر شرکت کنندگان از قشر هنرمندان، منتقدان، بازیگران و افراد معروف و مشهور هستند، این خواسته زیادی به حساب می‌آمد. اما به محض شروع نمایش و ورود پهپادها که کیف‌های این برند را حمل می‌کردند، همه متوجه دلیل این درخواست شدند.

این کار ابتکار جالبی بود که این شرکت برای اولین بار آن را انجام داد. اما آیا این آغازی برای ورود پهپادها به این حیطه است و شاهد حضور آنها در دیگر مراسم‌های فشن شو خواهیم بود؟

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا