تکنولوژی

استارت‌آپی برای به اشتراک‌گذاری خانه‌‌های مسکونی و رزرو محل اقامت مسافر

نام نویسنده: اتاقک

 با گسترش خدمات استارت‌آپ‌ها و استفاده از اینترنت، این‌بار نوبت رزرو و اجاره محل اقامت‌ سفر رسید. اتاقک پل ارتباطی آنلاین میان مسافران و میزبانان است. در اتاقک مسافران می‌توانند محل اقامت خود را که اغلب خانه مسکونی، ویلا و سوئیت است رزرو کنند.

با اتاقک رزرو و اجاره محل اقامت سفر بسیار سریع و آسان شده است. کافیست بعد از وارد شدن به سایت اتاقک به نشانی www.otaghak.com و ثبت نام در آن، شهر مورد نظر و بازه زمانی مناسب را انتخاب کرده و از لیست اقامتگاه‌های موجود، بهترین جایی که مناسب شما هست را آنلاین رزرو کرده و پرداخت کنید.

علی طالشی مدیرعامل اتاقک درباره هدف راه‌اندازی این سرویس گفت: «ما در اتاقک به دنبال ارائه تجربه یک اقامت راحت و دلپذیر هستیم. جایی که به شما حس در خانه بودن را بدهد و بتوانید در کنار لذت بردن از سفر خود راحتی خانه را نیز تجربه کنید. هم‌اکنون بیش از ۲۷۰۰ اقامتگاه در ۱۱۰ شهر ایران آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستند».

تمرکز این سرویس بیشتر به روی اجاره و رزرو خانه‌های مسکونی، ویلا، سوئیت، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و عشایری و هتل آپارتمان‌ها است. هم‌اکنون خدمات اتاقک به غیر از وب‌سایت آن از طریق اپلیکیشن اندروید و IOS نیز قابل ارائه است.

علی طالشی درباره مزایای این سرویس افزود: «معمولا هزینه‌‌های اقامت بیشترین فشار را از نظر هزینه‌های سفر به مسافران تحمیل می‌کند. یکی از مزایای این سرویس این است که با کاهش هزینه‌های اقامت، سفر شما را اقتصادی‌تر می‌کند. اطلاعات اقامتگاه‌ها مانند عکس و توضیحات دقیق هر اقامتگاه، به مسافر کمک می‌کند تا انتخابی آگاهانه داشته و دقیق بداند که چه اقامتگاهی را اجاره می‌کند. ضمنا تمام اقامتگاه‌ها توسط کارشناسان اتاقک از نظر کیفی بررسی شده‌اند و شما دیگر دغدغه پیدا کردن محل اقامت آن‌‌‌هم در ایام شلوغ سال را نخواهید داشت.»

این استارت‌آپ با نزدیک شدن به ایام نوروز ۹۷ و افزایش تعداد سفرهای هم‌وطنان با شروع کمپینی به نام راحتی خونه، لذت سفر تا ۳۰۰هزار تومان برای رزرو و اجاره اقامتگاه از طریق این سرویس به مسافران تخفیف می‌دهد. برای بهره‌مندی از این هدیه که از اول اسفند شروع شده است، کافیست اینجا کلیک کرده و پس از ثبت‌نام، هدایای نوروزی اتاقک از طریق ایمیل برای شما ارسال خواهد شد.

منبع : بخش تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا