تکنولوژی

معرفی گردن‌بندی با دوربین 360 درجه

امروزه، زندگی‌های ما در استوری‌های اینستاگرام خلاصه می‌شود و با استفاده از قابلیت‌های این چنینی می‌توانیم لحظه به لحظه زندگی‌مان را با تصاویر خارق العاده و زیبا ثبت کنیم. با تکنولوژی جدید 360 حالا می‌توانیم به معنای واقعی تمام تصاویر محیط اطراف را ثبت کنیم و هیچ گوشه‌ای از زندگی روزمره را از دست نداد. محصولاتی مانند دوربین معلق چرخان و دوربین 360 درجه معرفی و عرضه شده‌اند که می‌توان آنها با گوشی‌های هوشمند متصل کرد و از مزایای این تکنولوژی بهره برد و وارد عرضه جدیدی از تصاویر پانورامیک شد.

اما شاید واقعا راه حل بهتری از دستگاه‌های جانبی که به گوشی متصل می‌شوند، عرضه شده باشد. با گسترش تکنولوژی‌های پوشیدنی، بدون شک دوربین‌های 360 نیز می‌توانند جایی دراین حوزه باز کنند و در مدل‌های مختلف، تصاویر ماندگار 360 درجه‌ خوبی برای کاربر به یادگار بگذارد. محصولی مانند FITT360 از شرکت Kickstarter، دقیقا همین نقش را ایفا خواهد کرد.

FITT360 در سال 2016 تحت امتیاز شرکت سامسونگ الکتریک معرفی شد و از آن موقع تا کنون تنها گردن بند دوربین داری بوده است که قابلیت تصویر برداری 360 درجه دارد. این دستگاه احتیاج به اتصال به هیچ وسیله‌ای و همچنین  تنظیمات پیچیده ندارد. دوربین دستگاه بدون دخالت دست قادر است تصاویر 360 درجه‌ای با کیفیتی از مناظر اطراف کاربر ثبت کند و همچنین به راحتی دور گردن قرار می‌گیرند‌. همچنین این دستگاه با استقبال بسیار خوبی از سوی مردم روبرو شده است و تا همین حالا بیش از 320 هزار دلار پیش خرید داشته، درحالیکه پیش‌بینی می‌شد تنها 50 هزار دلار پیش خرید داشته باشد.

طبق گزارش‌ها، حتی می‌توان تصاویر در حال ثبت را به صورت زنده به روی شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. به علاوه ظاهرا می ‌واند به عنوان یک هدست بلوتوث نیز عمل کرده و موسیقی پخش کند و یا حتی از طریق آن به تماس‌های دریافتی گوشی هوشمند جواب داد.

دوربین این دستگاه 3 لنز دارد که هرکدام زاویه مختلفی را تحت پوشش دارند و تصاویر دریافتی را کنار هم قرار گرفته و عکس 360 درجه ایجاد می‌شود. این دستگاه همچنین برای ساخت ویدیوهای سه بعدی یوتیوب نیز کاربرد دارد. این محصول با هر بار شارژ می‌تواند تا 90 دقیقه کار کند و ظاهرا ضد گرما و آب است.

این دستگاه قرار است از ماه اکتبر برای مشتریان ارسال شود.

منبع : آی تی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا