تکنولوژی

لینک‌های دانلود اندروید اوریو توسط سامسونگ حذف شدند

سامسونگ بعد از گذشت ماه‌ها از انتشار آزمایشی نسخه اوریو سیستم عامل اندروید 8.0 برای گوشی گلکسی اس 8، چند روز پیش نسخه آپدیت رسمی این سیستم عامل را عرضه کرد اما اخیرا این عرضه به دلیل نامعلومی متوقف شده است.

به گزارش SamMobile سامسونگ ظاهرا عرضه اندروید اوریو رسمی برای گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را متوقف کرده و لینک‌های مربوط به آپدیت را از روی سرورهای خود حذف کرده است.

گزارش شده است که قبل از حذف لینک، تعدادی از کاربران این گوشی‌ها موفق شده بودن که این نسخه را دانلود و نصب کنند. هنوز مشخص نیست که سامسونگ به چه دلیلی لینک‌های آپدیت را حذف کرده و اطلاعت خاصی در مورد مشکل احتمالی و همچنین وضعیت آن دسته از کاربرانی که آپدیت حذف شده را دانلود کرده‌اند نیز در دسترس نیست.

سامسونگ بدون شک یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین سازندگان دستگاه‌های اندرویدی است و بیشتر گوشی‌های اندرویدی که هر ساله فروخته می‌شوند مربوط به این شرکت هستند اما هرگز اولین شرکتی نبوده است که نسخه‌های آپدیت این سیستم عامل را برای کاربران خود عرضه می‌کند.

طبق گزارش SamMobile، سامسونگ بعد از عرضه آپدیت اوریو برای بازار برخی از کشورهای سرتاسر دنیا از جمله بلژیک، آلمان، فرانسه، هند، نروژ، ترکیه و امارات متحده، بینک دانلود آپدیت را حذف کرد و طبق گزارش‌ها نسخه جدیدی قرار است به زودی توسط این شرکت برای دانلود عرضه شود. در گزارش سم موبایل اشاره شده است که به احتمال زیاد این نسخه آپدیت به زودی عرضه خواهد شد اما زمان مشخصی برای آن اعلام نشده است.

اگر شما جزو آن دسته از کاربرانی سامسونگ هستید که اندروید اوریو را دانلود و نصب کرده‌اید، فعلا بخت یار شما بوده است اما احتمالا بعد از انتشار آپدیت جدید باید آن را نیز دانلود کنید. اگر آپدیت اوریو را نصب نکردید نیز نگران نباشید زیرا فقط باید کمی بیشتر منتظر بمانید تا نسخه جدید از طرف سامسونگ عرضه شود.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا