تکنولوژی

اولین زمزمه‌های اندروید P

گوگل عادت دارد نسخه‌ی خام و اولیه‌ی اندروید را در اوایل بهار منتشر کند، عادتی که به نظر می‌رسد ادامه پیدا کرده است. این‌بار از نسخه‌ی ۹ یا P اندروید در وبلاگ مخصوص برنامه‌نویسان با شعار  آینده همین الان است رونمایی شد.

با این که معمولا به این جور چیزها نمی‌شود استناد کرد، اما واضح است که سیستم عامل اندروید پی در راه هست. سیستم عاملی که از جزییات آن هیچ اطلاعاتی در دست نیست. معمولا نسخه‌ی اولیه‌ی سیستم عامل‌ها بدون اطلاع قبلی منتشر می‌شوند و در این محیط بلاگ‌مانند همه را متعجب می‌کنند. در این نسخه‌ی اولیه‌، همه‌ی مشخصه‌های سیستم عامل جدید در دسترس نیست اما بیشتر تغییرات اعمال شده توسط گوگل را می‌توانید در آن ببینید.

می‌دانیم گوگل (Google I/O) سال 2018 در تاریخ ۸ تا ۱۰ ماه می برگزار می‌شود و طبیعتا نسخه‌ی ۹.۰  این سیستم عامل محبوب در میان اصلی‌ترین موضوعات مورد بحث روی صحنه‌ی این کنفرانس خواهد بود. در بازی‌ جدیدی که گوگل برای دعوت از برنامه‌نویسان به این کنفرانس ساخته است، نام اندروید ۹.۰ روی پای آناناسی دیده می‌شود. البته این موضوع چیزی را به طور قطع مشخص نمی‌کند، چرا که پیش از این هم گوگل به همین روش ما را دست انداخته است، اما چیزی که انتظار داریم این است که نسخه نهم اندروید نام یک دسر خوشمزه باشد که با حرف P انگلیسی شروع شود.

این مطلب را از دست ندهید: رمز و راز نامگذاری سیستم‌عامل‌ها

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا