تکنولوژی

پتنت تشخیص هویت جدید سامسونگ: اسکنر فشار خون!

از اسکنر قرنیه چشم گرفته تا تشخیص صورت، ظاهرا سامسونگ با هیچ کدام راضی نمی‌شود. این شرکت پتنت جدیدی ثبت کرده است که متُد جدیدی  در سیستم تشخیص هویت کاربر و بر اساس فشار خون فرد را معرفی می‌کند.

البته مکانیک اصلی استفاده شده در این شیوه مشابه دیگر سنسورهایی است که تا کنون دیده‌ایم اما با این وجود، برنامه های نرم افزاری پردازش دیتای پیشرفته‌ای مورد نیاز است. اطلاعات مربوط به فشار خون برای تولید الگوریتم سیستم تشخیص هویت، مورد استفاده قرار می‌گیرد و حوزه جدیدی در تکنولوژی محسوب می‌شود. به علاوه، فشار خون افراد مختلف با هم تفاوت دارد، برای این منظور یک سری الگوریتم‌ها برای مشخص کردن میزان استاندارد فشار خون افراد مختلف ایجاد شده است. در آخر، مقیاسی که در دسترس قرار خواهد گرفت یکی از دقیق‌ترین و اختصاصی‌ترین‌ها خواهد بود که میزان امینت دستگاه را بیش از قبل خواهد کرد.

با این وجود، هنوز نمی‌توان به طور قطع اعلام کرد که چنین روشی قرار است برای عرضه به بازار توسعه پیدا خواهد کرد اما در هر صورت، این مقیاس می‌تواند یکی از امن‌ترین و البته سالم‌ترین تکنولوژی‌ها محسوب شود زیرقادر است کاربر را در جریان وضعیت یک شاخص سلامتی خویش نیز قرار دهد.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا