تکنولوژی

ماینکرفت 74 میلیون کاربر فعال دارد!

Helen Chiang که به مدت 9 سال برای شرکت مایکروسافت کار می‌کرد و طی سه سال گذشته با تیم ماینکرفت همکاری داشته، اخیرا به عنوان رئیس جدید این بازی ویدیویی انتخاب شده است. Chiang در طی گفتگویی تلفنی با خبرنگار وبسایتPopSugar ، درباره سمت جدیدش و همچنین جزئیات تازه و هیجان انگیزی از این بازی صحبت کرد. وی از برنامه‌هایش برای آینده گفت و همچنین آمار مربوط به کاربران فعال ماهیانه این بازی را به شرح زیر اعلام کرد:

«تعداد کاربران ما در ماه دسامبر، رکورد جدیدی را ثبت کرده‌اند و بازی ماینکرفت حالا 74 میلیون کاربر فعال در ماه دارد. این ثابت می‌کند که بازی ما کشش کافی برای نگه داشتن کاربران و جذب کاربران جدید را دارد. هدف بازی ماینکرفت نیز همین است. »

در گزارش PopSugar همچنین اشاره شده که از بازی ماینکرفت تاکنون 144 میلیون نسخه در سرتاسر پلتفرم‌ها فروخته شده است. این بازی مدام در حال انتشار به روز رسانی است و همین مسئله یکی از دلایلی است که این بازی را آنقدر محبوب و جذاب کرده است.

محبوبیت ماینکرفت تنها به پلت فرم‌های ویندوز یا ایکس باکس ختم نمی‌شود. شرکت نینتندو اخیرا اعلام کرده است که بازی ماینکرفت روی کنسول بازی سوئیچ این شرکت، در کشور ژاپن مقام اول را کسب کرده است.

امیدهای زیادی وجود دارد که تحت رهبری رئیس جدید تیم ماینکرفت، این بازی به جایگاه‌های بالاتری نیز دست پیدا کند.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا