خودرو الکتریکی

بایتون، رقیب چینی تسلا

زمانی که صحبت از خودروی برقی می‌شود ناخودآگاه همه ذهن‌ها به سمت تسلا می‌رود! اما این بار چینی‌ها هستند که توجه ما را جلب می‌کنند. یک کمپانی چینی به نام بایتون (Byton) که لوگویی شبیه به لوگوی بوگاتی دارد در نمایشگاه CES 2018 خودنمایی می‌کند. خودرویی که در گزارش سوم ویدیویی آی تی ایران از نمایشگاه CES هم درباره آن صحبت کرده بودیم

اولین چیزی که پس از ورود به خودرو شما را جذب خوش می‌کند صفحه نمایش تمام نشدنی این خودرو است! سراسر داشبورد این ماشین صفحه نمایش است و ظاهرا این هم برای چینی‌ها کافی نبوده و یک تبلت 10 اینچی هم مرکز فرمان قرار داده‌اند و همچنین برای سرنشینان عقب هم تبلت‌های بزرگی طراحی شده است.

روی درب‌های این خودرو دوربین‌هایی قرار دارد که قبل از سوار شدن چهره شما را تشخیص می‌دهد و پس از ورود شما به خودرو روی صفحه نمایش به شما خوش‌آمد می‌گوید و همه تنظیمات مورد نظر شما را انجام می‌دهد. این خودرو همچنین پلتفرم دارد که می‌تواند به ساعت هوشمند شما متصل شود و میزان سلامت شما را مدام بررسی کند.

این خودرو قرار است با قیمت 45 هزار دلار وارد بازار شود که با توجه به امکانات آن مبلغ بسیار خوبی است و پیشرفت بی‌نظیر چینی‌ها را در صنعت خودرو نشان می‌دهد. در ادامه ویدئوی این مطلب را از دست ندهید.

مرتبط : گزارش ویدیویی آی تی ایران از تازه‌های خودرو در نمایشگاه CES 2018

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا