تکنولوژی

تکنولوژی جدید موس پد Razer

از زمانیکه شرکت Logitech در ماه ژوئن، موس پَدهای شارژر را معرفی کرد، شرکت ‌های بسیاری که در زمینه ساخت لوازم جانبی گیمینگ فعالیت می‌کنند نیز به فکر عرضه “موس پَد‌های شارژر بدون سیم” افتادند. در نمایشگاه CES 2018 طرح‌های مفهومی زیادی از طرف شرکت‌هایی همچون Mad Catz و Corsair معرفی شدند. شرکت Razer هم یکی از همین شرکت‌هاست که محصولی با تکنولوژی جدیدی به نام HyperFlux را معرفی کرده است.

شرکت Razer دو محصول جدید معرفی کرده- یکی موس Mamba HyperFlux و دیگری موس پَد Razer Firefly HyperFlux – که هر دوی انها نسخه‌های ارتقا یافته از محصولات کنونی این شرکت هستند که همراه با نورپردازی جذابی به نام Razer Chroma  طراحی شده‌اند. اما بر خلاف اولین نسل از موس وایرلس مامبا، نسخه جدید این محصول بدون باتری طراحی شده  و به طور کامل تنها با موس پَد Firefly HyperFlux  شارژ می‌شود و کاربر با استفاده از آن می‌تواند از مزایای یک موس بدون باتری سبک وزن و بدون سیم، بهره ببرد( البته موس پَد همچنان باید به یک کامپیوتر متصل باشد.) همچنین می‌توان موس Mamba HyperFlux را به صورت مستقیم با یک کابل میکرو یو‌اس‌بی به کامپیوتر متصل کرد و در این حالت دیگر نیازی به استفاده از پَد  Firefly HyperFlux نخواهد بود.

با وجود اینکه شرکت ریزر فعلا فقط یک موس با یک موس پَد معرفی کرده، اما به احتمال زیاد به زودی خط تولید سری HyperFlux را گسترش می‌دهد. فروش این موس و موس پَد به صورت یک پکیج همراه با هم، با قیمت 249.99 دلار در سه ماهه اول سال جاری آغاز خواهد شد.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا