تکنولوژی

اسپاتیفای و 70 میلیون کاربر اشتراکی

زمانی که صحبت از گوش دادن به موسیقی می‌شود، اسپاتیفای جای هیچ شک و تردیدی باقی نمی‌گذارد و با خیال راحت می‌توانید بگوید اسپاتیفای بهترین پلتفرم گوش دادن به موسیقی در دنیا است. اگر به اواسط سال 2017 برگردیم اسپاتیفای اعلام کرد که 60 میلیون کاربر اشتراکی دارد و حالا اسپاتیفای این آمار را تغییر داده و اعلام کرده 70 میلیون نفر کاربر اشتراکی دارد. جذب 10 میلیون نفر کاربری که حاضر به پرداخت حق اشتراک ماهانه باشند آن هم در 6 ماه آمار بسیار قابل توجهی است.

در جایگاه دوم به اپل موزیک می‌رسیم که سرویس موسیقی اپل است و مانند سایر سرویس‌های این کمپانی فقط برای کاربران اپل کاربرد دارد. آخرین آماری که از اپل موزیک موجود است به دسامبر سال 2016 برمی‌گردد که آن زمان اپل 20 میلیون نفر کاربر اشتراکی داشته است. آمار جدید این کمپانی قرار است تا یک ماه آینده منتشر شود و طبیعتا انتظار می‌رود این آمار هم رشد چشمگیری داشته باشد.

هزینه اشتراک اسپاتیفای برای هر ماه 10 دلار است و اگر اشتراک یک ساله بخرید شامل 20 دلار تخفیف می‌شود. با پرداخت 100 دلار سالانه شما به همه امکانات اسپاتیفای دست پیدا خواهید کرد که به نظر ارزش در مقابل مبلغ پرداختی این سرویس بسیار بالا است البته اگر به شنیدن موسیقی علاقه دارید!

جیمی لاوین (یکی از مهندسان اپل) می‌گوید که سرویس‌های پخش آنلاین موسیقی درآمد خاصی ندارند و حتی برای حفظ بقای خود نیازمند کسب‌وکار دیگری در کنار آن هستند. این صحبت او اشاره هزینه‌های این سرویس‌های آنلاین دارد که به گفته خود اسپاتیفای هم سود این سرویس‌ها بسیار ناچیز است.

مطالب مرتبط:

اسپاتیفای با هوش مصنوعی و دیتای کاربران خود چکار می‌کند؟

ویژگی‌های جدید اسپاتیفای برای اپلیکیشن Waze در آیفون

عرضه اسپاتیفای روی فروشگاه مایکروسافت

چگونگی لغو اشتراک اسپاتیفای

اسپاتیفای برای ایکس‌باکس معرفی شد

با اسپاتیفای بلیت کنسرت بخرید

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا