تکنولوژی

هتل مرکور تکسیم استانبول

نام نویسنده: نکست هالیدی

استانبول از مقاصد پرطرفدار گردشگری جهان است که هتل‌های متنوعی دارد. در این مقاله از نکست هالیدی، به معرفی هتل مرکور استانبول (Mercure Istanbul Taksim) می‌پردازیم که در محله‌ی تکسیم قرار دارد.

تور استانبول  در تمامی ایام سال از پرفروش‌ترین تورهای آژانس‌های مسافرتی است. به همین دلیل هتل‌های استانبول همواره از نظر کیفیت جزو برترین‌های منطقه به شمار می‌روند. در استانبول به دنبال هتل می‌گردید؟ آژانس‌های مسافرتی تورهای مختلفی پیش روی گردشگران قرار می‌دهند، تورهایی با قیمت بالا، تورهای ارزان و متوسط. قیمت این تورها بسته به امکاناتی است که ارائه می‌کنند. در این مقاله می‌خواهیم یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره‌ی این شهر را به شما معرفی کنیم.

هتل مرکور استانبول تکسیم در قلب استانبول قرار دارد و در نزدیکی بسیاری از جاذبه‌های گردشگری اصلی این شهر مثل میدان تکسیم، خیابان استقلال، تنگه‌ی بسفر و … واقع شده است. همچنین در نزدیکی این هتل می‌توانید رستوران‌ها و مراکز خرید متعدد را ببینید که مملو از جمعیت هستند و به گردشگران خدمات ارائه می‌کنند.

هتل مرکور تکسیم، یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره‌ی میدان تکسیم است که به شما اتاق‌های مدرن و راحتی را ارائه می‌کند که چشم‌انداز فوق‌العاده زیبایی از شهر دارد. این هتل با لابی گرم و زیبا، سوئیت‌ها و اتاق‌های دنج، به قدری آسایش و راحتی میهمانان را فراهم می‌کند که گویی در منزل خود هستند. اگر بتوانید در تور لحظه آخری استانبول، توری پیدا کنید که محل اقامتش این هتل باشد، با کم‌ترین هزینه از بهترین امکانات بهره‌مند خواهید شد.

میهمان‌ها همچنین می‌توانند در مرکز تجاری (Business Center) که به صورت ۲۴ ساعته باز است، کار کنند یا در مرکز تناسب اندام  مجهز هتل ورزش کنند. این هتل کاملا روح استانبول را به نمایش می‌گذارد و به میهمانان خود، در فضایی آرامش‌بخش به صورت حرفه‌ای خدمات ارائه می‌کند. میهمانان می‌توانند در رستوران مرکور ناهار یا شام خوشمزه‌ای نوش جان کنند که یکی از بهترین رستوران‌های میدان تکسیم محسوب می‌شود. از اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس این هتل به همراه منظره‌ای شگفت‌انگیز از شهر، امکانات تفریحی درجه یک و آسایش و راحتی ن لذت ببرید. با رزرو اتاق در هتل مرکور استانبول، با قیمتی مناسب، به مرکز شهر استانبول، مراکز خرید و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری دسترسی داشته باشید.

این هتل ۱۳۷ اتاق دارد و امکاناتی همچون تهویه‌ی مناسب، شومینه، مینی‌بار و قهوه‌ساز در اختیار شما است. میهمانان می‌توانند از تلویزیون ۴۰ اینچی ال‌‌سی‌دی، شبکه‌های ماهواره‌ای را تماشا کنند. شما در اتاق‌ها نیز به اینترنت وای‌فای رایگان دسترسی دارید. در حمام و دستشویی، سشوار، صابون، شامپو و … در اختیار میهمانان قرار داده شده است. پنکه‌های سقفی سالم و گوشی‌های تلفن نیز استاندارد هستند.

هتل مرکور تکسیم استانبول امکاناتی چون وای فای رایگان (هم در لابی و هم در اتاق‌ها) و پارکینگ رایگان را به مسافران ارائه می‌کند. رستوران هتل نیز با غذاهای بین‌المللی از مسافران پذیرایی می‌کند. صبحانه بوفه هم به صورت رایگان سرو می‌شود. پذیرش در این هتل به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌شود.

از دیگر امکانات هتل می‌توان به خدمات خشک‌شویی، انبار چمدان، رزرو توسط کارکنان و … اشاره کرد. کارکنان این هتل به چندین زبان مسلط بوده و آماده خدمت‌رسانی به گردشگران هستند.

اگر می‌خواهید قیمت تورهای ارزان استانبول را مشاهده کنید، وارد وب سایت نکست هالیدی به آدرس https://nextholiday.ir شوید. سپس در صفحه‌ی اصلی، وارد قسمت تور، توهای خارجی، تور ترکیه و در نهایت تور استانبول شوید. در این قسمت می‌توانید قیمت تورهای استانبول را مشاهده کنید؛ و با توجه به بودجه و زمانی که در اختیار دارید، بهترین انتخاب را داشته باشید. در این وب‌سایت می‌توانید قیمت‌های مختلفی که آژانس‌ها ارائه داده‌اند را با توجه به امکانات‌شان، مقایسه کرده و تور مورد نظر خود را رزرو کنید.

منبع : بخش تبلیغات

‫4 دیدگاه ها

  1. بازتاب: Kardinal Stick
  2. بازتاب: 5.7x28 ammo
  3. بازتاب: 토렌트

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا