تکنولوژی

رشد 18 درصدی خرید انلاین کاربران در جشن شکرگزاری

کاربران و خریداران آنلاین در کشور آمریکا در روز شکرگزاری، بیش از 2.9 میلیارد دلار را صرف خرید وسایل و محصولات مختلف به صورت آنلاین کردند که این مبلغ در مقایسه با همین روز در سال 2016 حدود 18.4 درصد افزایش داشته است که دلیل اصلی آن آغاز زودتر روز جمعه سیاه توسط فروشگاه‌های مختلف آمریکایی بود که باعث افزایش زمان و حجم خرید‌های آنلاین کاربران از طریق اسمارت‌فون‌هایشان شد.

کاربران موبایل در روز شکرگزاری 61.1 درصد از بازدیدکنندگان و 29 درصد از خریداران محصولات از وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌های فروش محصولات در این روز را به‌خود اختصاص دادند. این آمار توسط شرکت Adobe Analytuics که بیش از 80 درصد از تراکنش‌های فروشگاه‌های آنلاین بزرگ ایالات متخده را زیر نظر دارد، ارائه شده است. سال گذشته 27 درصد از درآمد فروشگاه‌های انلاین از طریق تراکنش‌های انجام شده با اسمارت‌فون به‌دست آمده بود.

از این 61.1 درصد بازدیدهای موبایلی، حدود 50.9 درصد آن از طریق اسمارت‌فون‌ها و 10.2 درصد هم از طریق تبلت‌ها انجام شده است. گفته می شود تلویزیون و لوازم دیجیتالی و الکترونیکی بیشترین مشتریان و البته بیشترین تخفیف را به خود اختصاص داده‌اند.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا