تکنولوژی

مشکلات دیجی‌کالا و بامیلو در جمعه سیاه ایرانی

«جمعه به خرید» و «حراجمعه» دو رویداد خرید با تخفیف از سوی دیجی‌کالا و بامیلو برای امروز جمعه مصادف با جمعه سیاه خرید بود با این حال اما همه چیز آنچنانکه برگزار کنندگان آن انتظار داشتند پیش نرفت. 

هم دیجی کالا و هم بامیلو در نخستین دقایق شروع جمعه از دسترس خارج شدند و این چیزی نبود که کاربرانشان دوست داشته باشند و به همین دلیل با انتقادهای زیادی از سوی کاربران در شبکه‌های اجتماعی مواجه شدند. 

بامیلو سال گذشته نیز دقیقا در هنگام بلک فرایدی از کار افتاد که انتقاد شدید کاربران را به همراه داشت و به نظر می‌رسید مسوولان آن حداقل برای امسال تمهیدات فنی را بیندشند تا اوضاع مثل پارسال نباشد. 

از دیجی‌کالا که هم اکنون سهم اکثریت بازار خرده فروشی آنلاین ایران را در اختیار دارد هم انتظار می‌رفت که از پس این رویداد بدون مشکل بربیاید اما در عمل اینگونه نبود و کاربران تا چند ساعت بعد قادر به سفارش نبودند یا با مشکلات دیگری مواجه شدند. 

به هر حال به نظر می‌رسد بلک فرایدی ایرانیان چندان باب میل کاربران ایرانی نبود یا حداقل شروع خوبی نداشت هر چند در ادامه به نظر می‌رسد که اوضاع بهتر شد با این حال هر دو شرکت از تیغ انتقادات و کنایه‌های کاربران در امان نماندند. 

 

 

 

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

‫22 دیدگاه ها

  1. شما کافیه ۳۰ کالا از دیجی کالا عکس بگیرید و قیمتهارو نگه دارین . ۱۰ روز قبل از فروش های ویژه یا پیشنهادهای شگفت انگیز متوجه افزایش قیمت تمامی کالاها میشید که قراره تخفیف اعمال بشه . به تازگی که کد تخفیف هم اوردن به همین صورته . فقط و فقط در صورتی میتونید به پیشنهادها اکتفا کنید که قیمت اونارو پیگیری کرده باشید از قبل . همچنین نظرات کاربران هم موجود باشه که چقدر این کالا کیفیت داره . نباید فریب جشنواره و پیشنهاد بخورین . خیلی وقت ها تخفیف ها مقدار بسیار اندکی هستن یا حتی گاهی از قیمت۱۰ روز قبلشون کمی بیشترم هستن .

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا