تکنولوژی

افتتاح مرکز بازدید در اپل پارک

«مرکز بازدیدکنندگان اپل پارک» روز گذشته رسما افتتاح شد و در این گزارش نگاهی به این مرکز و فروشگاه جدید شرکت اپل انداخته‌ایم و تصاویری از محصولاتی را که می‌توانید در این مرکز خریداری کنید، به اشتراک گذاشته‌ایم.

«مرکز بازدیدکنندگان اپل پارک» کلکسیونی از آیفون، آیپد، مک و اپل واچ در طرح‌های مختلف را برای فروش به نمایش گذاشته است. بیشتر بازدیدکنندگان ابتدا به نمایشگر بزرگی که در گوشه‌ای از نمایشگاه تعبیه شده جذب می‌شوند البته محصولات و لوازم جانبی انحصاری اپل هم در طرف دیگر فروشگاه از جذابیت خاصی برخوردار هستند.

مرتبط : تصاویر داخل سالن استیو جابز در اپل پارک

اپل پارک 2 نوع تیشرت با طراحی‌های متفاوت را به کاربران ارائه می‌دهد که بر روی یکی از آنها لوگوی اپل و بر روی دیگری نقشه اپل پارک چاپ شده است. این تیشرت‌ها 40 دلار قیمت دارند.

مرتبط : رونمایی از شاهکار جدید جانی آیو

ضمنا ساک‌های دستی با لوگوی سفینه‌ای اپل پارک هم در این مرکز در رنگ‌های سفید، خاکستری و مشکی و با قیمت 25 دلار به فروش می‌رسد. کلاه‌های آفتابی هم که در تصاویر مشاهده می‌کنید 40 دلار قیمت دارند. کارت پستال‌های ویژه‌ای که بر روی آنها «Designed by Apple in California» حک شده 20 دلار و کارت پستال‌های رنگی هم که در پایین مشاهده می‌کنید در اصل با 10 دلار قیمت، ارزان‌ترین محصول این نمایشگاه محسوب می‌شوند. ضمنا تصویر بزرگی از یک نقاشی که به صورت دستی و توسط طراحان شرکت Hermes انجام شده هم در این نمایشگاه به‌چشم می‌خورد.

 

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا