اپل

غارت اپل استور پاریس

اپل استور بوردو فرانسه در جریان اعتراضات جلیقه زردها مورد غارت قرار گرفت.
روز یکشنبه دامنه اعتراضات فرانسوی‌ها به افزایش مالیات سوخت در خیابان‌های پاریس دامن اپل استور را هم گرفت و معترضان با ورود به این فروشگاه آن را غارت کردند و آسیب زیادی به این فروشگاه اپل وارد کردند.
هرچند مالیات بر سوخت اخیرا دوباره برداشته شده و امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه هم دیشب قول افزایش حقوق‌ها و مزایا به برخی اقشار را داده اما تظاهرات در پاریس همچنان ادامه دارد.
به گزارش ABC حدود ۱۲۵ هزار نفر روز یکشنبه در پاریس تظاهرات کردند که خیابان بوردو هم بخشی از آن بود. معترضان شیشه‌های اپل استور را شکستند و به داخل آن هجوم بردند و محصولات و تبلت‌ها را بردند و غارت کردند.

چندین ویدیو در این زمینه منتشر شده که نشان می‌دهد معترضان چگونه شیشه‌های اپل استور را می‌شکنند و وارد آن می‌شوند و محصولات را برمی‌دارند. یکی از این ویدئوها را در بالا مشاهده می‌کنید.
بر اساس گزارش بی بی سی نیوز یکشنبه شب بیش از ۱۲۰۰ نفر در جریان اعتراضات پاریس دستگیر و زندانی‌ شده‌اند که دو نفر از دستگیرشدگان مستقیما به موضوع غارت اپل استور مرتبط بوده‌اند.به نظر می رسد حتی پوشیدن ژاکت و کلاه برای غارت اپل استور کمکی به دستگیرشدگان نکرده است و آنها شناسایی شده‌اند.

مطلب مرتبط: مرد عصبانی دهها آیفون‌ را خرد کرد

اپل استور بوردو روز دوشنبه برای ساعاتی جهت تعمیرات بسته بود.
اپل استور تنها فروشگاهی نبود که در جریان اعتراضات پاریس غارت شد بسیاری از فروشگاه‌های دیگر نیز مورد حمله معترضان قرار گرفت.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا