اپل

اخراج کارمند اپل استور کالیفرنیا به دلیل سرقت اطلاعات خصوصی مشتریان

یکی از مشتریان شرکت اپل، روز گذشته در اکانت شخصی فیسبوک خود اعلام کرد پس از مراجعه به اپل استور شهر «بیکرسفیلد» کالیفرنیا برای تعمیر نمایشگر گوشی خود متوجه شده که پیامی از آیفون او به یک شماره تلفن ناشناس ارسال شده است. این پیام طبق ادعای این کاربر، حاوی تصاویر خصوصی او بوده است.

سوختن آیفون اپل استور سوئیس را تخلیه کرد!

این کاربر ادعا می‌کند که این عکس یک سال پیش گرفته شده و این کارمند اپل برای یافتن این عکس باید به خوبی گالری تصاویر او را مشاهده و این عکس خصوصی را پیدا کرده باشد. او گفت: «فکر می‌کنم من تنها کسی نیستم که چنین اتفاقی برایش رخ داده و ممکن است دختران دیگر هم قربانی سوء استفاده این شخص قرار گرفته باشند.»

این کاربر پس از اطلاع از این قضیه سراغ کارمند اپل استور رفته و جریان را با مدیر اپل استور نیز در یمان گذاشته است. البته کارمند مظنون از این قضیه اظهار بی اطلاعی کرده است.

سخنگوی اپل در واکنش به این اتفاق طی یک ایمیل به وبسایت Mashable اعلام کرده که تحقیق و جستجو در اینباره سریعا آغاز شده و کارمند خاطی از اپل استور اخراج شده است. سخنگوی اپل عمل اشتباه این کارمند را شدیدا محکوم کرده و آن را خلاف قوانین و سیاست‌های حریم خصوصی کمپانی اپل دانسته است.

ضمنا اداره پلیس شهر بیکرسفیلد هم اعلام کرده که از همان روز اول تحقیقات جداگانه خود را درباره این پرونده آغاز کرده است.

منبع: Mashable

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا