تکنولوژی

مقایسه تصاویر بازی Call of Duty: WW2

تقریبا هرساله شاهد معرفی نسخه جدیدی از بازی محبوب Call of Duty هستیم. شرکت سازنده این بازی برای اولین بار اجرای بازی با نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه را به دنیا معرفی کرد و همواره به لطف بهره‌گیری از تجربیات برترین و با استعدادترین مهندسین دنیا، در هر نسخه جدید این بازی شاهد یک ویژگی یا افکت بصری جدید هستیم. بر اساس آنچه که تا به‌حال مشاهده کرده‌ایم، نسخه جدید این بازی یعنی «WW2» را میتوان یکی از برتیرن و باکیفیت‌ترین نسخه‌های این بازی تلقی کرد.

البته در این گزارش نگاهی ابتدایی به نسخه جدید این بازی بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن4 پرو و ایکس‌باکس وان ایکس داشته‌ایم و و تنها بازی در حالت Campaign که بخش داستانی این بازی را نمایش می‌دهد بررسی شده است چراکه بهترین و باکیفیت‌ترین افکت‌های تصویری همواره در همین بخش campaign نمایش داده می‌شوند.

در تصاویر پایین می‌توانید مقایسه کیفیت تصاویر این بازی بر روی هر دو کنسول را به صورت کلی مشاهده کنید. در کل می‌توان گفت که ایکس‌باکس وان ایکس قادر است این بازی را با جزئیات نسبتا بیشتری نمایش دهد. نکته قابل توجه در WW2، بالارفتن کیفیت سایه اجسام و کاراکترها در طول بازی است که در این قسمت هم باید اعتراف کرد که ایکس‌باکس وان ایکس عملکرد بهتری در نمایش آن دارد.

 

در کل اجرای این بازی بر روی نمایشگرهای 4K هم عالی به‌نظر می‌رسد و تصاویری که با استفاده از ایکس‌باکس‌ وان ایکس نمایش داده شدند نسبت به کنسول‌های قبلی این شرکت پیشرفت خوبی داشتند و تصاویر با نرخ فریم 60 بر ثانیه‌ای این بازی در هیچ قسمتی با کاهش همراه نبود. در پایان می‌توان گفت که کیفیت خروجی هر دو کنسول سونی و مایکروسافت نتایج خوب و نسبتا مشابهی را از خود نشان دادند البته برتری‌های کنسول مایکروسافت در بعضی قسمت‌ها هم تا حدودی مشهود بود.

منبع : آی‌تی‌ایران

یک دیدگاه

  1. سلام من اینستام چند روزه اصلا باز نمیشه. نه استوری.نه پست هایی که میزارن. حتی صفحه خودم هم همینطوره.لطفا راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا