بازی

رکورد شکنی جدیدترین نسخه بازی Call of duty

فروش بازی Call of Duty: Modern Warfare تنها در سه روز از مرز 600 میلیون دلار عبور کرد.
استودیو اکتیویژن بلیزارد اخیرا اعلام کرد که این نسخه از بازی Call of Duty توانست با استقبال قابل‌ توجهی از سوی علاقمندان مواجه شود به طوری که میزان فروش این بازی، تاکنون برای هیچ یک از نسخه‌های این بازی از سال 2013 تاکنون ثبت نشده است.
طبق گزارش‌های رسمی، مجموعه بازی‌های Call of Duty، یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های ویدیویی در سال‌های اخیر به حساب می‌آید و شرکت اکتیویژن نیز امسال نسخه جدید Modern Warfare به همراه Call of Duty Mobile را برای طرفداران این بازی عرضه کرد.

در طی هفته نخست ماه اکتبر، بالغ بر 100 میلیون دانلود برای Call of Duty Mobile ثبت شد. نسخه جدید Call of Duty: Modern Warfare نیز بیشترین میزان فروش دیجیتالی را در تاریخ اکتیویشن به نام خود ثبت کرد.
این بازی همچنین در شبکه پلی‌استیشن نیز رکورد جدید را در میزان پیش‌فروش زد به طوری در طی 3 روز نخست بالاترین میزان فروش دیجیتالی برای پلی‌استیشن 4 را تجربه کرد. استودیو اکتیویژن همچنین گفت که این بازی در بخش کامپیوترهای شخصی یا همان پی‌سی‌ها نیز بیشترین فروش را داشت. نسخه Black Ops این بازی در سال گذشته یعنی 2018، به عنوان پرفروش‌ترین بازی انتخاب شده بود.
گفتنی است بازی Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ 25 اکتبر برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه شد.

منبع: Businessinsider

‫510 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا