تکنولوژی

طرح عجیب «جانی آیو» برای مجله «Wallpaper Magazine»

«جانی آیو» طراح ارشد کمپانی اپل شهرت افسانه‌ای در سیلیکون ولی دارد. ایده‌های بی‌نظیر و طراحی‌های خارق‌العاده او را در گذشته در تولید آیفون، آیپد و آی‌مک شرکت اپل هم دیده‌ایم.

با اینکه جانی آیو در طراحی دیوایس‌های هوشمند و پیشرفته شهرت فراوانی دارد، اما به‌نظر می‌رسد در طراحی جلد مجله‌های مشهور توانایی و تبحر قابل توجهی ندارد. البته این ادعا پس از رونمایی از طرح ویژه او برای مجله «Wallpaper Magazine» اعلام شده است. همانطور که می‌بینید روی جلد این مجله که جانی آیو آن را طراحی کرده هیچ طرحی دیده نمی‌شود و کاملا ساده و سفید است.

قرار بود جلد این مجله با مصاحبه جانی آیو درباره طراحی اپل پارک و آیفون 10 که در این مجله متتشر شده، ارتباط داشته باشد اما متاسفانه با نگاه به جلد مجله هیچ نشانه‌ای از حضور جانی آیو، اپل پارک و آیفون 10 در این جلد از مجله مشاهده نمی‌شود و تنها لوگوی مشکی بالای مجله از رنگ مشکی به طرح رنگین کمانی برگرفته شده از لوگوی اپل تغییر پیدا کرده است و خوانندگان با مشاهده این تغییر لوگو بایستی تشخیص دهند که در این نسخه از مجله یک مصاحبه تخصصی با جانی آیو صورت گرفته است.

در این مصاحبه جانی آیو اعلام کرده که خودش را متعهد می‌داند که آیفون 10 را در طول زمان همواره از هر نظر به‌روزرسانی کند. او در اینباره گفت: «تا سال آینده، آیفون 10 قادر به انجام کارهایی خواهد بود که امروزه از انجام آنها ناتوان است.» به نظر می‌رسد این صحبت های او اشاره به اپدیت‌های نرم‌افزاری و سخت افزاری جدیدی دارد که تا سال اینده شاهد آنها خواهیم بود.

در کل هنوز کسی مفهوم دقیق این طراحی عجیب جانی آیو را متوجه نشده اما احتمال می‌رود منظور اصلی او از چنین طرحی این بوده که «هرچقدر هم پیشرفته که باشید، همچنان سادگی باید در اولویت شما قرار داشته باشد.»

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا