تکنولوژی

گمانه‌زنی‌ها درباره گلکسی اس 9

طبق گزارش‌های مختلف که طی ماه‌های اخیر منتشر شده است، سامسونگ از همین حالا مشغول توسعه محصول بعدی خود، گوشی گلکسی اس 9 است. اخیرا تعدادی عکس از این محصول به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد ظاهر این دستگاه با تغییرات بزرگی روبرو شده است. یعنی به احتمال زیاد، محصول بعدی سامسونگ از طراحی آیفون اکس اقتباس شده است که البته این خبر برای هیچ کس تعجب برانگیز نیست!

وبسایت چینی Ice Universe از طریق شبکه‌های اجتماعی مانند ویبو و توییتر، گزارشی از اطلاعات مربوط به این گوشی معرفی نشده را منتشر کرده است که مدعی است محصول آینده سامسونگ درست مانند گلکسی نوت 8، مجهز به دو لنز دوربین خواهد بود.

اما آیا سامسونگ فکری درباره معضل سنسور اثر انگشت محصولات خود کرده است؟ این سنسور در حال حاضر در جای بسیاری نامناسبی از دستگاه قرار دارد که دسترسی آن چندان راحت نیست. سامسونگ می‌توانست با قراردهی این سنسور زیر صفحه نمایش جلویی دستگاه، وضعیت آن را کمی بهبود دهد اما فعلا خبری از تعبیه سنسور در زیر صفحه نمایش در محصول آینده این شرکت وجود ندارد و تایید نشده است.

طبق شایعات منتشر شده درباره گلکسی اس 9، وجود خروجی 3.5 میلی متری هدفون تایید شده است. از قابلیت‌های دیگر اشاره شده این گوشی، سیستم تشخیص چهره سه بعدی کاربر است که مشابه آن که در آیفون اکس دیده می‌شود. دو دوربین 16 مگاپیکسل عقبی و دو دوربین 12 مگاپیکسل سلفی نیز از دیگر قابلیت‌های دستگاه است که در گزارش این وبسایت اشاره شده است و اندازه صفحه نمایش گوشی در دو مدل گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس به ترتیب 5.8 اینچ و 6.2 اینچ خواهد بود.

نکته جالبی که پیرامون گوشی گلکسی اس 9 در این تصاویر وجود دارد این است که قرار است درست مانند آیفون اکس، صفحه نمایش سرتاسری داشته باشد. در این تصاویر اثری از حاشیه‌های پایینی صفحه نمایش نیست. البته آیفون اکس حاشیه باریکی در بالای صفحه برای تعبیه سنسور تشخیص چهره وجود دارد که در گوشی آینده سامسونگ ظاهرا حاشیه بیشتری در بالای صفحه در نظر گرفته شده است.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا