تکنولوژی

آلکاتل 6 موبایل جدید در راه دارد

ماه‌های گذشته، دوران شلوغی برای آلکاتل بوده است و این شرکت تا اوایل سال 2017 حداقل 12 دستگاه گوشی هوشمند جدید طراحی و معرفی کرد. هدف این شرکت از عرضه مدل‌های متنوع گوشی هوشمند این است که تمام سلیقه‌های موجود در بازار و نیازهای آنان را پوشش دهد.

حالا تصاویر جدیدی از آلکاتل درز پیدا کرده و حاکی از این است که  این شرکت حداقل 6 گوشی جدید در راه دارد که همگی به نوبه خود جزو محصولات برتر این شرکت محسوب می‌شوند و صرفا برای عرضه به شرکت‌های اپراتوری طراحی نشده‌اند.

 

با مشاهده این تصاویر، اطلاعاتی راجع به نام این گوشی‌ها دریافت می‌کنیم که ظاهرا بر اساس مدل طبقه بندی شده‌اند. اولین مدل که 1x نام دارد به نظر ضخیم‌تر می‌آید، ظاهر مات‌تری نسبت به بقیه دارد و به علاوه بدون سنسورعقبی اثر انگشت است. احتمال وجود سنسور زیر صفحه نمایش نیز برای این مدل منتفی است. احتمالا گوشی آلکاتل 3 اولین مدلی از این سری است که به این قابلیت مجهز خواهد بود و مدل‌های پایین‌تر برای کم‌تر کردن هزینه، فاقد این قابلیت هستند.

از طرف دیگر، دومدل 3x و 3v ظاهرا بهترین مدل‌های این سری هستند زیرا هر دو با قابلیت دو دوربینه هستند. با وجود اینکه حدس زدن قابلیت‌ها از روی تصویر کار مشکلی است اما ظاهرا این دو گوشی، روی پنل‌های کناری چپ و راست خود فضای اضافی (حاشیه) کمی دارند. به علاوه حاشیه‌های بالایی و پایینی دستگاه نیز می‌توانند گواه بر وجود بلندگوهای استریو در این دو مدل باشند.

نکته قابل توجهی که در مورد آلکاتل 5 سریعا به چشم می‌آید، حاشیه پایینی نازک صفحه نمایش است. باوجود اینکه نمی‌توان مطمئن بود ولی ظاهرا آلکاتل برای این مدل از صفحه نمایش فوق بزرگ استفاده کرده و جالب است که تنها یک دوربین در پشت دستگاه به چشم می‌خورد.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا