تکنولوژی

با موبایل/اسپینر چیلی آشنا شوید

شاید به عقیده برخی، یکی از بی‌محتواترین اسباب بازی‌هایی که در سال 2017 مُد شد، اسپینر بود. این وسیله مدتی همه‌جا پیدا می‌شد: سوپرمارکت‌ها، مغازه‌های بی نام و نشان و عملا هرجایی که پای پول به آنجا برسد! این محصول به قدری محبوب شد که سلبریتی مشهور، خانم کیم کاردشیان سریعا خط تولید ویجت اسپینر‌های برند خود را راه اندازی کرد! Arcade Fire که خواننده است نیز، نام این محصول را برای یکی از آلبوم‌های جدید خود برگزید. افرادی نیز هستند که آنقدر با این وسیله بازی کرده و در نحوه متعادل کردن و چرخاندن آن ماهر شده‌اند که حالا می‌توانند حتی با بینی خود نیز اسپینرهای چرخان را کنترل کنند. حالا نوبت به گوشی موبایل است!

گوشی موبایل چیلی که توسط شرکت Chilli International طراحی و ساخته شده، حالا مدتی هست که عرضه شده است. این گوشی- اسپینر مجهز به صفحه نمایش 1.4 اینچی است، در 6 رنگ عرضه می‌شود و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا دارد. گوشی چیلی، تقریبا یک موبایل بسیار ساده است، بدون حتی یک برنامه. البته مرور گر وب و بلوتوث دارد. این گوشی 20 دلار قیمت دارد و فعلا تنها در هند به فروش می‌رسد.

گفته می‌شود که فیجت اسپینرها برای کنترل اضطراب مفید  هستند. به عنوان مثال با این گوشی اسپینر، به محض دریافت یک تماس استرس زا از طرف والدین یا رئیستان، خیلی سریع می‌توانید گوشی موبایل را به چرخش درآورده تا استرستان مدیریت شود. البته این مدیریت اضطراب، 20 دلار هزینه دارد!

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا