تکنولوژی

حذف یوتیوب اکو شو را 30 دلار ارزان کرد

شرکت آمازون تصمیم گرفت فروش ویژه‌ای برای بلندگوی هوشمند جدید خود اکو شو (Echo Show) آغاز کند. این محصول ماه ژوئن سال جاری به بازار عرضه شد و قیمت آن حالا با تخفیف 30 دلاری، از 229.99 دلار به 199.99 دلار تغییر پیدا کرده است.

طبق گزارش منابع مختلف، فروش بلندگوی هوشمند اکو شو به دنبال اختلاف گوگل با آمازون و قطع پشتیبانی از سرویس یوتیوب از روی دستگاه‌های اکو شو، نسبت به هفته‌های گذشته با رکود مواجه شده است. جدای از جنگ و جدل بین شرکت صاحب یوتیوب (گوگل) و آمازون، این کاهش قیمت قطعا می‌تواند در بالا بردن میزان فروش اکو شو تاثیر داشته باشد.

احتمال دیگری نیز وجود دارد. از آنجا که آمازون اواخر ماه سپتامبر برنامه معرفی محصولات جدید خود را برگزار کرد، احتمالا قصد دارد که قبل از شروع عرضه سری جدید بلندگوهای اکو، فروش مدل قدیمی‌تر این محصول را بالاتر ببرد.

در هر صورت اگر شما هم جزو علاقه مندان بلندگوی هوشمند اکو شو هستید، این تخفیف 30 دلاری حتی بدون ویدیوهای یوتیوب نیز قطعا بهترین زمان خرید این محصول است. آمازون اعلام نکرده است که این فروش ویژه تا چه زمانی ادامه خواهد داشت پس بهتر است فرصت را از دست ندهید.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا