تکنولوژی

سرمایه‌گذاری جدید Slack را ۵ میلیارد دلاری کرد

شرکت سازنده نرم‌افزار Slack به‌تازگی اعلام کرده که در آخرین دور جذب سرمایه که توسط موسسه Softbank Vision Fund برگزار شد، موفق به جذب 250 میلیون دلار سرمایه شده است. این رقم میزان کلی سرمایه‌گذاری در این شرکت 8ساله را به 841 میلیون دلار و ارزش کلی سهام این شرکت را 5.1 میلیارد دلار رسانده است.

Slack نرم‌افزاری جهت ارسال پیغام و چت کردن کارکنان موسسات و یا گروه‌های مختلف است که در چند سال اخیر مورد توجه و استقبال بسیاری از شرکت‌ها و گروه‌های بزرگ قرار گرفته است. ضمنا موفقیت این شرکت باعث شده دیگر کمپانی‌ها نیز پلتفرم‌های مشابه نرم‌افزار Slack را ارائه کنند.

مدیرعامل شرکت Slack هم در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که سرمایه جذب شده در دور آخر، منابع و تونایی لازم برای حرکت همزمان با پیشرفت روزافزون بازار را به شرکت خواهد داد. شرکتهای بزرگی از جمله آمازون طی ماه‌های اخیر برای خرید Slack تمایل نشان داده‌اند.

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، نرم‌افزار Slack در این زمینه با رقبای زیادی دست و پنجه نرم می‌کند که مهم‌ترن آنها نرم افزار Teams شرکت مایکروسافت، نرم‌افزار Spark شرکت سیسکو، Hangouts شرکت گوگل و Stride شرکت Atlassian هستند.

چرا Slack فرآیند جذب سرمایه را متوقف نمی‌کند

هفته پیش Slack پشتیبانی از زبان‌های فرانسوی، آلمانی و اسپانیایی را هم به پلتفرم خود اضافه کرد. مطمئنا دور آخر جذب سرمایه که در این شرکت برگزار شد موجب اضافه شدن ویژگی‌های بیشتر و استخدام تیم‌های بازریابی برای جذب کاربران از سراسر دنیا خواهد شد. طبق آمار جدید، Slack بیش از 2 میلیون کاربر اشتراکی در قالب 50 هزار تیم مختلف دارد. این آمارد در اکتبر 2016، حدود 1.5 میلیون کاربر بود.

مرتبط : 

با شرایط کار در استارت‌آپ اسلک آشنا شوید

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا