تکنولوژی

مردم در صف خرید آیفونی که هنوز رونمایی نشده!

معمولا اینگونه است که  افرادی که از سراسر دنیا به استرالیا می‌روند تا آیفون جدید را چند ساعت زودتر از بقیه دنیا دریافت کنند. امروز این آمارها کمی جابه‌جا شده است و یک کاربر طرفدار اپل 2 روز قبل از رونمایی آیفون جدید با یک صندلی جلوی درب اصلی فروشگاه اپل در استرالیا اقامت 17 روزه خود را شروع کرده است!

این کاربر درحالی در صف خرید آیفون جدید نشسته است که حتی نام دستگاهی که می‌خواد بخرد را نمی‌داند! شایعات حاکی از آن است که آیفون جدید با نام آیفون ایکس رونمایی شود و آیفون 8 و 8 پلاس هم درکنار آن معرفی شوند.

معمولا اپل 2 هفته پس از رونمایی فروش آیفون را آغاز می‌کند و به دلیل شرایط جغرافیایی استرالیا اولین کشوری است که فروش آیفون در آن آغاز می‌شود. این جوان که آیفون خود را به یک پاوربانک وصل کرده و روی صندلی نشسته است احتمالا انتظار یک باتری قدرتمند برای آیفون بعدی دارد و تصمیم گرفته تا 17 روز جلوی این درب منتظر بماند و نوبت خود را به کسی ندهد تا اولین نفری باشد در دنیا که آیفون جدید را از فروشگاه اپل خریداری می‌کند.

بدتر از اینها اینکه ممکن است اپل، آیفون ایکس را در ماه اکتبر و آن هم به صورت محدود در فروشگاه‌های پرچمدار خود عرضه کند و آیفون ایکس حتی تا ماه دسامبر هم به استرالیا نرسد! باید دید این طرفدار اپل تا چه زمانی انرژی دارد و کی این فروشگاه را ترک خواهد کرد.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا