تکنولوژی

پیش‌بینی سامسونگ از فروش نوت 8

طبق اظهارات شرکت کره‌ای ‌انتظار می‌رود پرچمدار جدید سامسونگ (گلکسی نوت 8) در تاریخ 15 سپتامبر به بازار عرضه شود. با این وجود طرح پیش‌فروش مهم‌ترین فبلت سال از مدتی قبل آغاز شده و علاقه‌مندان به نوت 8 می‌توانند از همین حالا این فبلت را پیش‌خرید کرده و برای دریافت آن تا حدود 2 هفته دیگر منتظر بمانند.

طبق گفته سرپرست بخش اسمارت‌فون‌های سامسونگ، این کمپانی کره‌ای انتظار دارد که آمار فروش نوت 8 در مقایسه با مدل ناموفق قبلی، خیلی بیشتر باشد. او در ادامه گفت که سال گذشته شرکت سامسونگ بیش از 11 میلیون دستگاه نوت 7 را به‌فروش رساند پس هدف شرکت فروش بیش از 11 میلیون دستگاه نوت 8 در همان مدت خواهد بود.

البته این ارقام اعلام شده توسط سامسونگ ممکن است در طول زمان تغییر کنند چرا که شرکت می‌خواهد تعداد بیشتری از گلکسی اس 8 را به‌فروش برساند. ظاهرا سامسونگ قصد دارد 48 میلیون دستگاه اس 8 را به‌فروش برساند که تا کنون موفق شده 15 درصد بیشتر از آمار فروش اس 7 در سال گذشته را به‌ثبت برساند.

گلکسی نوت 8 با قیمت 930 دلار در آمریکا و بیش از 1000 یورو در اروپا به‌فروش خواهد رسید و به‌ یکی از گران قیمت‌ترین پرچمداران دنیا تبدیل خواهد شد. با این وجود احتمالا طرفدان اپل نیز باید همچین مقداری را برای خرید آیفون 8 که به‌زودی معرفی می‌شود پرداخت کنند. اگر این اتفاق برای اپل هم عملی شود، شاهد گران‌تر شدن قیمت پرچمداران مهم دنیا خواهیم بود و این دو کمپانی جرعت افزایش قیمت را به سایر شرکت‌ها هم خواهند داد.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا