تکنولوژی

قابلیت امنیتی جدید تسلا برای مدل اس

تسلا قابلیت جدیدی با عنوان ورود دستی یا Passive Entry به آخرین نسخه از نرم‌افزار خود اضافه کرد که برای بالابردن سطح امنیتی خودرو کاربرد دارد.

این قابلیت جدید که برای بالا بردن امنیت خودروهای مدل اس در مقابل سرقت طراحی شده است، ابتدا در نسخه v8.1.2017.28.4 و فقط برای صاحبان خودروهای مدل اس در آمریکا و اروپا اضافه شد و مدتی بعد از طریق نرم‌افزار نسخه v8.1 در اختیار کاربران بیشتر نیز قرار گرفت. چندی پیش خبرهایی مبنی بر ورود دزدان به خودروهای بدون سوئیچ مدل اس تسلا در سوئد و هلند منتشر شد که توانسته بودند با ترفندی سیستم خودرو را گول بزنند و وارد خودرو شده و آن را روشن کنند. لازم به ذکر است که همه خودروهایی که به سیستم “ورود بدون سوئیچ” مجهز هستند، در معرض خطر این نوع سرقت قرار دارند.

در قابلیت جدید Passive Entry»» که به مدل اس تسلا اضافه شده است، راننده حتما باید کلید FOB را ارائه کند ودگمه باز شدن درها را از روی آن فشار دهد تا درها باز شود. برای فعال سازی این قابلیت جدید، صاحبان مدل اس تسلا باید از طریق نمایشگر لمسی خودرو به قسمت تنظیمات بروند و بعد با مراجعه به منوی Doors & Locks، گزینه Passive Entry را انتخاب کنند. در فیلم زیر این قابلیت جدید تسلا معرفی می‌شود.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا