تکنولوژی

شارژ بدون سیم در آیفون 8

آیفون 8 قابلیت‌ها و به رور رسانی‌های زیادی در راه دارد که برخی از آنها کلا در دنیای گوشیهای هوشمند جدید است و برخی نیز قدیمی محسوب خواهد شد. امروز، یکی از مهم ترین قابلیت‌های آیفون 8 لو رفت که برای‌ آیفون 7 اس و 7 اس پلاس نیز عرضه خواهد شد. و مشابه آن در هیچ آیفونی تا کنون مشاهده نشده است.

آیفون 8، اولین دستگاه آیفونی خواهد بود که با قابلیت شارژ بدون سیم یا وایرل عرضه خواهد شد و این در حالی است که این قابلیت سال‌هاست که برای گوشی‌های اندرویدی ارائه شده است. طبق ادعای شرکت اپل، قابلیت شارژ بدون سیم هم زمان با معرفی آیفون 8، آیفون 7 اس و 7 اس پلاس عرضه نخواهد شد و کاربر باید برای استفاده از این قابلیت، یک وسیله جانبی مخصوص شار‌ژ بدون سیم را نیز جداگانه خریداری کند که این وسیله تا ماه سپتامبر امسال آماده عرضه نخواهد بود.

همانطور که اشاره شد، آیفون 8 یک گوشی هوشمند ارتقا یافته خواهد بود که کلا با طراحی جدید معرفی می‌شود. طبق شایعات منتشر شده تا کنون، اپل این گوشی هوشمند را با شیشه طراحی کرده است که قابلیتی همچون شارژ بدون سیم را راحت‌تر می‌کند و به عنوان یک تغییر اساسی در دنیای آیفون محسوب می‌شود.

امروز تصاویری منتشر شد که ظاهرا به بخش شارژ بدون سیم آیفون 8 تعلق دارد. این تصویر، مادِر بورد یک گوشی هوشمند را نشان می‌دهد که همراه با تراشه‌های این قابلیت جدید، طراحی شده است که نمونه‌های آن در دستگاه های اندرویدی مشاهده می‌شود.

شارژ بدون سیم همین حالا نیز در بسیاری از دستگاه‌های اندرویدی ارائه می‌شود اما باید دید که اپل چه راه کارهایی برای ایجاد تمایز محصول خود اعمال کرده است. کوپرتینویی‌ها اخیرا صبر می‌کنند تا سبک جدیدی از تکنولوژی در بازار جابیفتد و بعد اقدام به استفاده از آن در محصولات خود می‌نمایند.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا