تکنولوژی

تصاویر لورفته از ویژگی‌های نوت 8

طی چند روز اخیرتصاویر و اخبار متععدی در رابطه با پرچمدار جدید شرکت سامسونگ، گلکسی نوت 8 منتشر شده است. بخشی از این تصاویر که در پایان گزارش آن‌ها را منتشر کرده‌ایم، به ویژگی‌های احتمالی این فبلت قدرتمند سامسونگ مربوط می‌شود. شایعات اخیر نشان می‌دهند گلکسی نوت 8 در قسمت پشتی بدنه احتمالا به 2 لنز دوربین عمودی و 2 فلش ال‌ای‌دی مجهز خواهد بود.

باتوجه به تصاویر لورفته، یکی از ویژگی‌هایی که احتمالا در دوربین نوت 8 به‌کار گرفته می‌شود، زوم هوشمند است. این ویژگی که از طریق زوم 3X اپتیکال انجام می شود، به‌کمک نرم‌افزاهای به‌کاررفته در این گوشی به کاربر امکان زوم کردن بر روی تصاویر بدون هرگونه کاهش کیفیت و رنگ تصاویر را می‌دهد. یکی دیگر از توانایی‌های قابل ذکر نوت 8، ویژگی فوکوس مجدد (Refocus) است که ‌تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که نوت 8 قادر است در کوتاه‌ترین زمان ممکن نقطه فوکوس خود را تغییر دهد. وجود چنین ویژگی‌هایی این احتمال را به‌وجود می‌آورد که شاید در نوت 8 از یک لنز Telephoto و یک لنز معمولی استفاده شده است. البته در گزارش‌های قبلی اعلام شده بود که لنزهای پشتی نوت 8 از لحاظ مشخصات مشابه یکدیگر خواهند بود. ضمنا در این تصاویر می‌توان دو ویژگی بک‌گراند افکت و Perspective View را نیز مشاهده کرد که در هنگام عکسبرداری، به‌کاربران امکان مات کردن پیش‌زمینه تصاویر و همچنین تغییر زاویه نمایش عکس پس از ثبت تصویر را می‌دهد.

باتوجه به تصاویر پایین که بر روی سیستم فوق‌العاده پیشرفته HDR و حالت عکسبرداری در شب (Super Night Shot Mode) تاکید ویژه‌ای دارند، می‌توان گفت که لنزهای به‌کاررفته در نوت 8 به‌مراتب نور بیشتری را نسبت به لنزهای به‌کار رفته در گلسی اس8 جذب خواهند کرد. لنزهای گلکسی نوت 8 در مقایسه با لنزهای تکی، می‌توانند حجم خیلی بیشتری از نور را به‌درون لنزها جذب کنند و همین مسئله موجب تسهیل عکس‌برداری در شب و مکان‌های کم‌نور خواهد شد. گلکسی نوت 8 در تاریخ  23 آگوست امسال معرفی و سپتامبر روانه بازار خواهد شد.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا