تکنولوژی

ویژگی‌ ماشین ظرفشویی جدید سامسونگ

یک ماشین ظرفشویی خوب از نظر شما چه ویژگی‌هایی دارد؟ شما برای انتخاب یک ماشین ظرفشویی مناسب دنبال چه گزینه‌هایی هستید؟ احتمالا شست‌وشوی خوب و پاک‌کنندگی عالی، مصرف کم برق و آب، امکان شست‌وشوی ظروف در تعداد کم یا حتی زیاد و از این قبیل ویژگی‌ها. ممکن است این ویژگی ها در تعدادی از ماشین‌های ظرفشویی با برند معتبر لحاظ شده باشد ولی همیشه انتخاب مناسب و کارا مهمترین چالش است. بنابراین لازم است تمرکزتان را در زمان انتخاب روی گزینه‌های دیگری بگذارید و به ویژگی‌هایی توجه کنید که کارایی بهتر ماشین ظرفشویی شما را تضمین کند.

یکی از نارضایتی‌های عمومی خانم‌های خانه‌دار هنگام استفاده از ماشین ظرفشویی این است که برخی از ظروف مثل قابلمه و یا ماهیتابه پس از شست‌و‌شو کامل تمیز نمی‌شود و گاهی بخشی از غذا روی ظروف باقی می‌ماند. این مشکل به ساختار داخلی ماشین ظرفشویی و نوع پاشیده شدن آب روی ظروف برمی‌گردد. اگر بخواهید دقیق‌تر بدانید مشکل اینجاست که آبکشی و شستشو در بیشتر ماشین‌های ظرفشویی از طریق بازوهای دورانی دوش مانند صورت می‌پذیرد. این بازو در حقیقت روی شعاع یک دایره به مرکز ماشین ظرفشویی حرکت می‌کند و به این ترتیب ظرف‌ها شسته و آبکشی می‌شود. اما مشکل اینجاست که سطحی که ظروف بر آن قرار می‌گیرد، چهارگوش است بنابراین ظروفی که در گوشه‌های این مربع واقع می‌شود گاهی کثیف باقی می‌ماند.

شاید اگر گوشه‌های ظرفشویی را خالی بگذارید کمتر با این مشکل مواجه شوید اما قطعا این مساله راهکار اساسی نیست. رفع این مشکل را باید در نسل جدید ماشین های ظرفشویی‌سامسونگ جستجو کنید. سامسونگ پیرو خط مشی نو آور خود ماشین  ظرفشویی (D162)Waterwall با بازوی شستشوی خطی را معرفی کرده است. در این نوع ماشین ظرفشویی، بازوی شستشو در مسیری خطی تمام طول ماشین ظرفشویی را طی می‌کند و هیچ گوشه‌ای از ماشین ظرفشویی خشک و دور از مسیر آب پاش قرار نمی‌گیرد. این سیستم با بازوی شست‌وشوی خطی فضای داخلی دستگاه را کامل و یکدست پوشش میدهد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که از شستن قابلمه‌های کثیف و سنگین خسته شده‌اید و بارها شستشوی این ظروف را با ماشین ظرفشویی امتحان کرده ولی جواب نگرفته‌اید، باید بدانید که بر خلاف سایر مدل‌های بازار دیگر شستشوی این ظروف با ماشین‌های ظرفشویی سامسونگ یک رویا نیست. ماشین‌ ظرفشویی  (D162)Waterwall با برخورداری از قابلیت Zoon Booster به شما قابلیت انتخاب محل قرار گرفتن ظروف مورد نظر برای شست و شوی بهتر و قوی‌تر را داده تا در هنگام شستشوی ظروفی مانند قابلمه و یا ماهیتابه فشار و قدرت پاشش آب بیشتر شده و ظروف مورد نظرتان را تمیز تمیز کند.

وقتی دیگ و قابلمه را خودتان با دست می‌شویید و بعد از مهمانی خسته و کوفته مجبورید دیس‌های بزرگ برنج و ظرف‌های بزرگ خورش و ظرف کیک‌خوری و … را خودتان بشویید، واقعا از ماشین ظرفشویی چه استفاده‌ای کرده‌اید؟ لابد مشکل‌تان این است که دیس‌ها در ماشین جا نمی‌شود! خب این مساله را هم حین خرید ماشین ظرفشویی یا تعویض آن مد نظر قرار دهید و ماشین ظرفشویی را طوری انتخاب کنید که کشوهای آن قابلیت جابه‌جایی داشته باشد. یعنی بتوانید با بالا بردن یک طبقه جای بیشتری برای شست‌وشو داشته باشید تا بتوانید دیس و ظروف بزرگ دیگر را به راحتی در ماشین جا دهید. ماشین ظرفشویی D162 سامسونگ این قابلیت را دارد.

اگر در حال حاضر ماشین ظرفشویی دارید، احتمالا یکی از سخت‌ترین بخش‌های شست‌وشوی ظروف قرار دادن و برداشتن قاشق چنگال‌ها از داخل ماشین است. مشکلی که راه‌حل ساده‌ای دارد. این هم از آن مسائلی است که باید وقت خرید به آن توجه کنید. اگر ماشین ظرفشویی شما از نوعWaterwall  (واتروال) باشد حتما گزینه Flex Tray را هم دارد. این قابلیت به معنای وجود سبد انعطاف‌پذیر برای برداشت قاشق و چنگال‌ها بعد از شست‌وشوست. به این ترتیب با برداشتن و بیرون آوردن کل این سینی خیلی راحت قاشق و چنگال‌ها را به یکباره از ماشین خارج می‌کنید.

منبع : روابط عمومی سامسونگ

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا