تکنولوژی

تعویق قانون مهاجرت کارآفرینان به آمریکا

دپارتمان امینیت ملی آمریکا، تاریخ اجرای قانون جذب کارآفرینان بین المللی (International Entrepreneur Rule) را به صورت رسمی عقب انداخت و قرار است خبر این تعویق روز پنج شنبه در وب سایتfederal register منتشر شود. در این پیغام اشاره شده است که این قانون قرار است در نهایت حذف شود.

این قانون که در روزهای پایانی دولت اوباما تصویب شد، به کارآفرینان خارجی این اجازه را می‌دهد که برای تاسیس شرکت جدید به خاک آمریکا وارد شوند. تاریخ اعمال این قانون 17 جولای قرار داده شده بود که فعلا تا مارس 2018 به تعویق افتاده است. انجمن National Venture Capital Association Bobby Franklin اعلام کرد که این حرکت نشان می‌دهد که نقش حیاتی مهاجران کارآفرین در آینده شرکت‌های امریکایی کاملا نادیده گرفته شده است.

اداره مهاجرت آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد این قانون به این دلیل به تعویق افتاده است که این دپارتمان فرصت کافی داشته باشد تا میزان سازگاری این قانون با قوانین تصویب شده قبلی در این رابطه را بسنجد. سازمان مهاجرت در بیانیه‌ای اعلام کرد که فعلا هیچ شخصی قادر نخواهد بود با استناد به این قانون پرونده مهاجرت باز کند و دپارتمان امنیت ملی تصمیم دارد در مورد مسئله حذف این قانون به صورت همه پرسی با شهروندان رایزنی کند.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا