تکنولوژی

پایان نسخه‌های قدیمی اندروید نزدیک است

طبق گزارش این ماه گوگل در مورد درصد میزان استفاده کاربران اندرویدی از سیستم عامل‌های مختلف، تعداد کاربران اندروید نوگت به 11 درصد از کل کاربران سیستم عامل اندروید رسیده است.

این گزارش نشان می‌دهد که کاربران اندروید مارشمالو با 32 درصد هنوز هم در صدر درصد استفاده جهانی قرار دارند و تقریبا بیش از ‌یک سوم کل دستگاه‌های اندرویدی از این سیستم عامل استفاده می‌کنند . اندروید لالیپاپ نیز در جایگاه بعدی قرار دارد و 30 درصد کاربران از این نسخه استفاده می‌کنند. اندروید کیت کت نیز با 17 درصد در جایگاه سوم قرار دارد.

11.5 درصد از کاربران اندرویدی از نسخه نوگت استفاده می‌کنند که این خبر خوبی برای گوگل است زیرا نشان می‌دهد میزان تمایل کاربران به این نسخه بیشتر شده و به علاوه دسترسی به نوگت نیز قائدتا راحت‌تر از قبل شده است.

بسیاری از تحلیل گران پیش بینی می‌کنند که اندروید O با سرعت بیشتری در میان کاربران جا بیفتد اما بازهم قطعا پروسه زمان بری خواهد بود.

طبق گزارش منتشر شده جدید، واضح است که دوران اندروید Gingerbread و Ice Cream Sandwich رو به اتمام است و هر دو باهم تنها روی 0.7  درصد از دستگاه‌های کاربران وجود دارند. 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا