تکنولوژی

با خرید گوگل پیکسل، گوگل هوم جایزه بگیرید!

اگر جزو علاقه‌مندان گوشی Google Pixel XL هستید و تا کنون آن را خریداری نکرده‌اید و البته اگر در آمریکا هستید، الان بهترین زمان برای خرید است. گوگل استور در آمریکا پیشنهاد خرید ویژه‌ای برای مشتریان ارائه کرده است و در ازای خرید یک دستگاه گوشی پیکسل اکس ال ‌‌5.5 اینچی، یک بلندگوی هوشمند گوگل هوم نیز به مشتریان به صورت رایگان اهدا می‌کند.

گوگل هوم در مواقع عادی یا قیمت 129 دلار به فروش می‌رسد و به همین دلیل برای آن دسته از مشتریانی که قصد خرید گوشی پیکسل را داشته‌اند، این فرصت بسیار خوبی است تا گوگل هوم را نیز به صورت رایگان دریافت کنند. در این پیشنهاد ویژه عنوان شده که تعداد دستگاه‌های گوگل هوم در نظر گرفته شده برای این پیشنهاد ویژه محدود است و افرادی که قصد خرید دارند بهتر است سریع‌تر اقدام کنند.

در صورتی که گوشی متفاوت‌تر از پیکسل ایکس‌ال می‌خواهید نیز می‌توانید با ثبت نام در Project Fi، از مزایای همین پیشنهاد ویژه بهره‌مند شوید. طبق گفته شرکت گوگل، پروژه Fi تا بیست ونهم ماه جولای (هشتم تیرماه) درجریان خواهد بود.

شرکت گوگل برای به‌روزرسانی دستگاه گوگل هوم، برنامه‌های زیادی ترتیب داده است و قرار است تا پایان امسال، اینبه‌روزرسانی را همراه با قابلیت‌های متنوع جدید عرضه کند. یکی از این قابلیت‌ها، امکان برقراری تماس خروجی، تنها با استفاده از صدای کاربر است. قابلیت دیگر این بلندگو، ارسال نوتیفیکیشن‌های زمانی مربوط به وقایع زندگی روزمره کاربر خواهد بود مانند زمان و تاریخ جلسه‌ها، وضعیت ترافیک جاده‌ای یا وضعیت پروازهای کاربر. قابلیت پشتیبانی از برنامه‌هایی همچون Spotify، SoundCloud و Deezer نیز جزو این به‌روزرسانی خواهد بود.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا