تکنولوژی

آتاری در فکر کنسول جدید

تیزر ویدئویی کوتاه شرکت آتاری نشان می‌دهد که این کمپانی محبوب در حال ساخت کنسولی جدید با نام “آتاری باکس” است.

این ویدئو که 8 ژوئن بر روی کانال یوتیوب این شرکت آپلود شد، از ظهور نسل جدید کنسول‌های آتاری در آینده نزدیک خبر می‌دهد. “Fred Chenasis” مدیرعامل کمپانی آتاری در مصاحبه اخیر خود ضمن تایید موضوع ساخت کنسول جدید توسط این شرکت، اعلام کرد “آتاری به‌زودی به دنیای کنسول‌های بازی برمی‌گردد.”

در حال حاضر مشخص نیست که این محصول دستگاهی کاملا جدید است یا همانند نسخه کلاسیک NES شرکت نینتندو، که البته این دستگاه هم خودش نسخه‌ تقویت شده کنسول‌های قدیدمی شرکت آتاری است. آنچه که تا اینجای کار می‌توان از صحبت‌های مدیرعامل آتاری برداشت کرد این است که کنسول آتاری جدید برپایه تکنولوژی پیشرفته کامپیوترها برنامه‌نویسی شده و اینکه شرکت همچنان در حال کار بر روی طراحی این کنسول جدید است. انتظار می‌رود در آینده نه‌چندان دور شرکت از گنسول اتاری باکس رونمایی کند.

در ضمن یک وبسایت تخصصی برای این کنسول افتتاح شده که احتمال می‌رود اخبار تکمیلی کنسول آتاری باکس در این وب‌سایت منتشر شود.

اگر مایل هستید اطلاعات بیشتری به دست بیاورید می‌توانید به وب‌سایت آتاری باکس سر بزنید. البته فعلا فقط یک ویدئوی کوتاه در این سایت قرار گرفته و شما می‌توانید آخرین اخبار این کنسول را همیشه در آی‌تی‌ایران بخوانید.

منبع : آی‌تی‌ایران

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا