تکنولوژی

قیمت و تاریخ معرفی آتاری باکس مشخص شد

چند ماه پیش بود که کمپانی «آتاری» اعلام کرد در حال کار بر روی کنسول جدید خود با نام «آتاری باکس» است. البته جزئیاتی از این کنسول مانند قیمت و تاریخ عرضه منتشر نشده بود. حال امروز این کمپانی برخی دیگر از جزئیات کنسول جدید خود را منتشر کرده که در این میان قیمت و تاریخ عرضه این محصول را هم برای علاقه‌مندان مشخص کرده است.

وبسایت Venturebeat در گزارش خود ادعا کرده که کنسول آتاری باکس به پردازنده شرکت AMD مجهز شده است. ضمنا «فرگال مک» سازنده و مدیر بخش تولید آتاری باکس روز گذشته اعلام کرد که شرکت آتاری قصد دارد جذب سرمایه جمعی را از روزهای آینده در وبسایت Indiegogo آغاز کند و خود کنسول نیز قرار است بهار سال 2018 معرفی شود.

آتاری باکس از پردازنده AMD و پردازنده گرافیکی Radeon بهره می‌برد. این کنسول زیبا همچنین به لینوکس و رابط کاربری طراحی شده برای تلویزیون‌های خانگی مجهز شده است. از این دستگاه می‌توان برای اجرای بازی‌های کامپیوتری، پخش ویدیو، اجرای اپلیکیشن‌ها، جستجو در اینترنت، پخش موسیقی و غیره استفاده کرد. البته ناگفته نماند که این کنسول تنها بازی‌های سطح متوسط کامپیوتر را می‌تواند اجرا کند و بازی‌های سنگین کامپیوتری که در الان ذهنتان دارید را نمی‌تواند پشتیبانی کند. پس بهتر است انتظارات خود را در سطح واقع گرایانه حفظ کنید. کمپانی آتاری قصد دارد در بخش طراحی، رنگ، محتویات و دیگر ویژگی‌ها از طرفداران هم کمک بگیرد. ضمنا طراحی بدنه آتاری باکس از مدل‌های قدیمی آتاری از جمله آتاری 2600 الهام خواهد گرفت.

آتاری باکس بهار سال آینده معرفی و عرضه می‌شود و قیمت آن نیز بین 250 تا 300 دلار خواهد بود.

منبع : آی‌تی‌ایران

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا