تکنولوژی

بازگشت مایکروسافت با یک گوشی منحصر به‌فرد

شاید با خودتان فکر کنید که چه بر سر برنامه‌های بلندپروازانه شرکت مایکروسافت در زمینه گوشی‌های هوشمند آمده است. این شرکت اخیرا سخت‌افزارهای زیادی تولید کرده و بر توسعه محصولات سری سرفیس ودستگاه‌هایی که نسخه کامل سیستم عامل ویندوز روی ‌آنها اجرا می‌شود، بیشترین تمرکز را داشته است. در همین راستا مدت‌ها بود که خبر خاصی درباره گوشی‌های هوشمند این شرکت نبود.

اما تغییر در راه است. طبق گزارش‌های پراکنده شرکت مایکروسافت روی دستگاه جدیدی کار می‌کند. این اخبار توسط دو منبع مختلف گزارش شده و احتمال صحت آن زیاد است اما ظاهرا این گوشی به نسخه‌ای متفاوت از سیستم عامل ویندوز موبایل مجهز است.

این گوشی به یک رابط کاربری نوین مجهز است که با آنچه تا به حال در ویندوز 10 موبایل مشاهده کرده‌ایم، تفاوت دارد. طبق گفته منابع خبری، این محصول فعلا در مراحل اولیه ساخت قرار دارد و اطلاعات زیادی درباره آن در دست نیست اما به احتمال زیاد، شرکت مایکروسافت قصد دارد شیوه جدیدی در رابطه با استفاده از موبایل و سیستم عامل آن شکل دهد که مشابه آن در دیگر محصولات بازار وجود ندارد.

چنین سیستم عاملی به احتمال زیاد از برنامه‌های قدیمی‌تر ویندوز پشتیبانی نخواهد کرد و استفاده از آنها در محصولات بعدی این شرکت غیر ممکن خواهد بود. حتی اگر تمامی این اخبار درست باشد، در خاطر داشته باشید که برنامه‌های هر شرکتی همواره در معرض تغییر هستند و قبل از ورود به بازار ممکن است بارها و بارها  دستخوش تحول و دگرگونی شوند. فعلا مشخص نیست که این گوشی قرار است چه زمانی عرضه شود. 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا