تکنولوژی

جدیدترین تصاویر لو رفته از آی پد پرو جدید اپل

کنفرانس برنامه نویسان WWDC 2017 اپل نزدیک است، یعنی به زودی اطلاعات بیشتری از نسخه‌های جدید آی‌او‌اس 11 و مک‌او‌اس منتشر خواهد شد. اما اینها تمام داستان نیست! بسیاری از گزارش‌ها حاکی از این است در سخنرانی اصلی این کنفرانس، قرار است سخت افزار جدیدی از جمله مدل جدید آی پد پرو نیز معرفی شود.

اوایل هفته گذشته، تعدادی عکس لو رفته درباره آی‌پد پرو جدید منتشر شد که نشان می‌داد این آی‌پد جدید، 10.5 اینچی است. بعد از آن، بنجامین گسکین نیز خبر دیگری پیرامون این آی‌پد در توییتر منتشر شد که به احتمال زیاد، طراحی نهایی این محصول را نشان می‌دهد.

با نگاهی به این تصاویر، می‌بینید که تبلت 10.5 اینچی آی‌پد پرو ظاهری مشابه اجداد خود دارد با این تفاوت که در این مدل اندازه حاشیه کنار صفحه کمتر شده است و حاشیه‌های بالا و پایینی نیز، از مدلهای 9.7 اینچی و 12.9 اینچی کمتر شده است.

طبق این تصاویر، دگمه هوم این مدل به قوت خود پابرجاست. حذف دگمه هوم قرار است به عنوان قابلیتی نمادین برای آیفون 8 اعمال شود و مدت زمانی طول می‌کشد تا اپل این تکنولوژی به روی آی‌پدها پیاده کند.گسکین همچنین تصاویری از قالب گرافیکی آماده آیپد پرو جدید نیز منتشر کرد که در زیر می‌بینید:

گسکین درآخر نیز تصاویر سه بعدی این آیپد را به اشتراک گذاشت:

طبق گزارشاتی از منابع چینی، آیپد پرو 10.5 اینچی در حال حاضر در مرحله تولید است و اگر اپل این محصول را در همایش WWDC  در ماه خرداد معرفی کند، تا چند هفته آینده آن را فروشگاه‌های دنیا خواهیم دید.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا