تکنولوژی

اولین تیزر Far Cry 5 را تماشا کنید

اولین تیزر تبلیغاتی بازی Far Cry 5 امروز توسط کمپانی یوبیسافت منتشر شد. در این قطعه‌ی ویدیویی منظره‌ای بسیار زیبا از یکی از روستاهای ایالات متحده را مشاهده می‌کنیم. این کلیپ 42 ثانیه‌ای، منظره‌ای کلی اما سریع از این بازی را به بینندگان نشان می‌دهد، البته به نظر می‌رسد این کلیپ‌ از صحنه‌های واقعی در حین بازی ساخته شده است. داستان Far Cry 5 در ایالات مونتانا که چهارمین ایالت بزرگ آمریکا محسوب می‌شود رخ خواهد داد.

در ابتدا، یک دره پر از درخت را می‌بینیم که صدای فریاد یک انسان، سکوت آن را می‌شکند و باعث پرواز دسته‌ای از پرندگان می‌شود. سپس جسد شناور مردی را در رودخانه مشاهده می‌کنیم که در ادامه آن نیز شخصی که در حال فرار به سمت چمن‌ها است، با اصابت گلوله نقش بر زمین می‌شود. این تیزر با یک نمای زوم بسته از کلیسا به پایان می‌رسد.

ظاهرا کلیسایی که قبلا در خبرها به آن اشاره شده بود، همانی است که در این تیزر مشاهده می‌کنیم. قبلا اعلام شده بود که تیم تولید این بازی از یک کلیسا در ایالت مونتانا بازدید کرده‌ و قرار است در تیزر خود فیلم‌هایی که از این کلیسا گرفته شده را استفاده کنند. این تیم از یک پهپاد که به‌طور مکرر به دور برج ناقوس کلیسا دور می‌زد، برای فیلمبرداری از مردی که در حال مبارزه با شخصی دیگر بود استفاده کردند. در این صحنه همچنین یک قطار را می‌بینیم که از فاصله نیم مایلی در حال نزدیک شدن به آنها است.

کمپانی یوبیسافت ابتدای همین ماه و تنها با نمایش یک لوگو در توییتر، این بازی محبوب را معرفی کرده بود. قرار است از این بازی تا قبل از ماه آوریل رونمایی شود و تیزر کامل آن نیز روز جمعه 26 می منتشر خواهد شد.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا